آخرین وضعیت روند جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس

آخرین وضعیت روند جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس

چند گزینه مهاجم خارجی به سرمربی پرسپولیس معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، سه هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر گذشته اما همچنان روی باشگاه پرسپولیس این فشار وجود دارد که باید برای تقویت خط حمله مهاجم جذب شود. این انتقادها به خصوص بعد از جدایی نبیل باهویی و شهاب زاهدی اوج گرفته، آن هم در شرایطی که اوسمار سرمربی سرخپوشان هم در صحبت هایش تاکید دارد که نیازمند مهاجم هستند.

تا قبل از اتمام نقل و انتقالات اسامی مختلفی برای حضور در پرسپولیس مطرح شد اما این باشگاه همه این اسامی را رد کرد.

در تازه ترین پیگیری خبرنگار قدم آخر از باشگاه پرسپولیس مشخص شد فعلا گزینه خاصی مدنظر باشگاه نیست. چند بازیکن به اوسمار ویرا معرفی شده اند و او در حال ارزیابی شرایط این بازیکنان است.

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی نمی خواهد عجله کند و سعی دارد گزینه مناسبی پیدا شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت روند جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت روند جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس"، کلیک کنید.