آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی در قوه قضاییه

آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی در قوه قضاییه

به گزارش قدم آخر، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه اقداماتی برای بازگرداندن مالک کوروش کمپانی انجام دادید؟ گفت: درباره این موضوع در آتی اطلاع رسانی خواهیم کرد. براساس پیگیری هایی که از ناحیه 5 دادسرای انقلاب تهران شده است اقدامات خوبی انجام شده است. این پرونده ابتدا در دادسرای ویژه اقتصادی بود که بعد به دادسرای ناحیه 5 ارجاع شد.

قدم آخر در خبری نوشت: ستایشی افزود: در 29 بهمن ماه از طریق پلیس اینترپل اعلام قرمز و جلب مالک شرکت صادر شده است. این شرکت تحت این عنوان به ثبت نرسیده و با عنوان دیگری ثبت شده که اطلاع رسانی شد.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: بصورت ویژه نهایت اهتمام با نظارت دستگاه قضایی صورت می گیرد تا اموال بازگردانده شود. در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و 1500 نقر شکایت خود را تسلیم کردند و روند تقدیم شکایت ادامه دارد.

وی گفت: خیلی از اموال مردم بازگردانده و مسترد شده است. اموال و دارایی های این شرکت ها باید توقیف شوند و در این شرکت هم اموال و دارایی هایش در تهران و کیش و نقاط دیگر توقیف شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در خصوص استرداد متهم هم اقدامات خوبی شده است . اطلاعات تکمیلی به دستمان رسید آن را می گوییم. در قبال صحبت هایی که بعضی ها دانسته یا نادانسته انجام می دهند باید بگویم که دستگاه مطلع باید آن را انجام دهد. متاسفانه بعضی ورود می کنند و مطالبی را مطرح می کنند. در قبال رفع ابهام هماهنگ شده تا همکاران دیگر اطلاع رسانی کنند.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی در قوه قضاییه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی در قوه قضاییه"، کلیک کنید.