استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند

استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان های پیشرو در انتخابات هستند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، گفت: براساس آخرین آمار، 47 درصد از رای دهندگان زنان و 53 درصد مردان هستند. در عین حال 86 درصد از رای دهندگان با کارت ملی، 11 درصد با شناسنامه، 3 درصد گواهینامه و کمتر از 1 درصد با پاسپورت و کارت پایان خدمت رای دادند.

وی ادامه داد: استان های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان های پیشرو در انتخابات 11 اسفند هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استان های پیشرو در انتخابات مشخص شدند"، کلیک کنید.