تمام مراکز آموزشی استان سمنان تعطیل شد – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

تمام مراکز آموزشی استان سمنان تعطیل شد - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر، ابوذر عرفانی اعلام کرد: تمام مراکز آموزشی این استان در روز شنبه 12 اسفند (فردا) تعطیل و فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی نیز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: با عنایت به برگزاری فرآیند گسترده انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعب مختلف استان و به ویژه مراکز آموزشی و همچنین تلاش ارزشمند جامعه بزرگ فرهنگیان و اساتید دانشگاه های استان سمنان، به عنوان دست اندرکاران اجرای انتخابات و امانت داران رای مردم، تمامی مراکز آموزشی استان سمنان شامل همه دانشگاه ها، مدارس و کودکستان ها در روز شنبه 12 اسفند ماه 1402 (فردا) تعطیل است.

دبیر شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مشارکت بالای مردم استان و خلق حماسه با شکوه انتخابات 11 اسفند افزود: فعالیت تمامی مراکز اداری و دستگاه های اجرایی استان نیز در روز شنبه 12 اسفند ماه 1402 با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

همچنین استانداری سمنان از مردم خواسته تا در مصرف گاز نیز کمال توجه را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمام مراکز آموزشی استان سمنان تعطیل شد – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمام مراکز آموزشی استان سمنان تعطیل شد – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.