روسیه و مشکلی به نام کمبود کارکنان

روسیه و مشکلی به نام کمبود کارکنان

مشکل کمبود کارکنان در روسیه طی سال های آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش قدم آخر،  ماکسیم رشتنیکوف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه اظهار کرد: مشکل کمبود نیرو، آموزش و رقابت در بازار کار روسیه در سال های آینده وجود خواهد داشت.

وی گفت: مشکلی که در سال های آینده ما را دنبال خواهد کرد، مشکل بازار کار، کمبود کارکنان، آموزش کارکنان، رقابت برای کارکنان است. ما این موارد و سایر مشکلات را همراه با تجارت حل خواهیم کرد.

وزیر افزود: برنامه توسعه، سرمایه گذاری، ظرفیت های جدید و موضوعات جذب سرمایه خودی و استقراضی، هزینه های پولی و طولانی تر شدن آن پیش بینی می شود در سال های آینده مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما درک می کنیم که در میان نرخ های بهره نسبتا بالا، انجام همه این کارها آسان نیست. تجارت با محدودیت منابع سرمایه گذاری مواجه است و با آن مقابله خواهیم کرد.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روسیه و مشکلی به نام کمبود کارکنان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روسیه و مشکلی به نام کمبود کارکنان"، کلیک کنید.