نتایج شمارش آرا در رفسنجان و انار اعلام شد

نتایج شمارش آرا در رفسنجان و انار اعلام شد

به گزارش خبرگزاری قدم آخر؛ حسین رضایی روز شنبه در تشریح نتایج آرای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی دو شهرستان مذکور اظهار داشت: احمد انارکی محمدی با 56 هزار و 492 رای 48.17 درصد آرا را به خود اختصاص داد و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی ادامه داد: پس از وی حمید ملانوری با 22 هزار و 33 رای 18.79 درصد آرا را کسب کرده است.

فرماندار ویژه رفسنجان افزود: حجت الاسلام حسین جلالی نیز 12 هزار و 847 رای در قالب 10.96 درصد آرای مردم این شهرستان ها را به دست آورد و حایز ردیف سوم شده است.

رضایی همچنین در خصوص جمع آوری آرای مجلس خبرگان رهبری در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در شهرستان رفسنجان سیداحمد خاتمی 52 هزار و 321 رای، احمد شیخ بهایی 30 هزار و 102 رای و امان الله علیمرادی 26 هزار و 693 رای به دست آوردند.

وی افزود: همچنین احمد کوثری 23 هزار و 296 رای، محمد بهرامی خوشکار 22 هزار و 663 رای و سید محمدباقر خرازی هم 18 هزار و 974 رای کسب کردند.

رضایی تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در 255 شعبه در نقاط مختلف رفسنجان و انار برگزار شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج شمارش آرا در رفسنجان و انار اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج شمارش آرا در رفسنجان و انار اعلام شد"، کلیک کنید.