اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است

اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است

به گزارش خبرگزاری قدم آخر ؛ حسین قهری در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون اتباع اظهار کرد: شهرستان نرماشیر جزء مناطق ممنوعه و قرمز اشتغال اتباع است، اظهار کرد: طبق بند ج ماده ۱۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت و مواد ۱۲۰، ۱۷۹ و ۱۸۱ قانون کار؛ به‌کارگیری اتباع در همه  صنوف از جمله باغات کشاورزی، سردخانه‌ها و صنایع بسته‌بندی خرما، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کارگاه‌های تولیدی، ساختمانی و … به صورت کامل ممنوع است.

وی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل برداشت خرما به کارفرمایان توصیه می‌شود از به‌کارگیری اتباع بیگانه خودداری نمایند.

قدم آخر نوشت ، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نرماشیر بیان کرد: در صورت مشاهده تخلف، طبق قانون بابت هر روز اشتغال غیرمجاز مبلغ ۱۱/۹۴۳/۶۴۰ ریال جریمه تعیین شده که با تکرار تخلف، این میزان دو برابر خواهد شد.

قهری  در پایان با درخواست از همشهریان افزود: در صورت  مشاهده به کارگیری اتباع از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی مراتب را  گزارش دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اشتغال اتباع خارجی در شهرستان نرماشیر ممنوع است"، کلیک کنید.