افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ

افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ

به گزارش قدم آخر، شبکه ی اجتماعی تروث سوشال که توسط دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، با هدف رقابت با برخی از شبکه های اجتماعی محبوب مانند فیسبوک و ایکس راه اندازی شده بود، متحمل ضرر مالی زیادی شده است؛ اما این پلتفرم اجتماعی می تواند با وجود تمام ضرر و زیان ها به ارزش بیش از پنج میلیارد دلار دست یابد.

بر اساس گزارش مجله قدم آخر، به نقل از موسسه ی تحقیقاتی SimilarWeb، تروث سوشال در فوریه ی 2024 (بهمن و اسفند 1402) حدود پنج میلیون کاربر فعال داشت که شامل کاربران نسخه ی گوشی و نسخه ی وب می شود.

دونالد ترامپ شرکت تروث سوشال را در سال 2021 تاسیس کرد؛ درست بعد از اینکه حسابش در ایکس که آن زمان با نام توییتر شناخته می شد، مسدود شده بود. این شرکت از اوایل سال 2022 تا اواسط سال 2023 حدود 31٫6 میلیون دلار ضرر کرد.

تروث سوشال قرار است به عنوان بخشی از یک شرکت سهامی عام فعالیت کند؛ این تصمیم زمانی گرفته شد که یک شرکت صوری برای خرید شرکت مادر تروث سوشال یعنی Trump Media & Technology Group ایجاد شد و اکنون قرار است با تروث سوشال ادغام شود. Trump Media در 9 ماه آغازین سال 2023 با وجود درآمد 3٫4 میلیون دلاری، 49 میلیون دلار ضرر کرد.

ارزش ادغام آن شرکت صوری با تروث سوشال به حدود 5٫7 میلیارد دلار خواهد رسید. این قرارداد احتمالا باعث افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ خواهد شد.

تروث سوشال قصد داشت با شبکه های اجتماعی بزرگ رقابت کند؛ اما به نظر می رسد فاصله ی بسیار زیادی با آن ها داشته باشد.

تیک تاک بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، فیسبوک حدود 3٫049 میلیارد کاربر فعال و شبکه ی اجتماعی ایکس بیش از 350 میلیون کاربر دارند. این آمار نشان می دهند که تروث سوشال راه بسیار طولانی برای رسیدن به رقبا در پیش دارد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش سه میلیارد دلاری ثروت ترامپ"، کلیک کنید.