اقامتگاه بوم گردی سرای پدربزرگ‌ها در شهرستان آرادان افتتاح شد

اقامتگاه بوم گردی سرای پدربزرگ‌ها در شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری قدم آخر  استان سمنان،غلام عباس خاکسار گفت: هم‌زمان با هفته دولت با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان،امام‌جمعه شهرستان آرادان،سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و جمعی از مدیران کل استانداری سمنان و مسئولان شهرستان آرادان،روز دوشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۳ اقامتگاه بوم گردی سرای پدربزرگ‌ها در روستای هدف گردشگری پاده در شهرستان آرادان افتتاح شد.

مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان افزود: این اقامتگاه دارای ۶ اتاق با ظرفیت ۴۰ نفر شب است.

غلام عباس خاکسار با بیان اینکه اقامتگاه‌ بوم گردی سرای پدربزرگ‌ها با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۳ نفر به‌صورت مستقیم در شهرستان آرادان فراهم‌شده است.

او با بیان اینکه افتتاح این بوم گردی نمونه بارز و عینی تحقق شعار سال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است،افزود: توسعه تأسیسات گردشگری با مشارکت مردم یکی از سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است زیرا گردشگری یکی از راه‌های ارزان‌قیمت و پرسود برای توسعه پایدار استان سمنان است.

مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آرادان  گفت: روستای هدف گردشگری پاده با پیشینه تاریخی مهم ازجمله روستاهای تاریخی استان سمنان است که با داشتن مجموعه بناهای تاریخی ازجمله قلعه، حمام، تکیه، آب‌انبار، یخچال، خانه‌ها و بافت تاریخی، مقصد گردشگران است.

روستای هدف گردشگری پاده در چهار کیلومتری شرق شهر آرادان قرار دارد.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامتگاه بوم گردی سرای پدربزرگ‌ها در شهرستان آرادان افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامتگاه بوم گردی سرای پدربزرگ‌ها در شهرستان آرادان افتتاح شد"، کلیک کنید.