اولویت دولت بعد در حوزه علم و فناوری، «اقتصاد دانش بنیان» باشد

اولویت دولت بعد در حوزه علم و فناوری، «اقتصاد دانش بنیان» باشد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور تاکید کرد: به فردی که اعتقاد دارد این مملکت باید به بالاترین مراتب ممکن برسد و به قدرت و توان مردم و همکاری با مردم اعتقاد دارد، رای دهید.

به گزارش قدم آخر، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره این که دولت جدید در مباحث مربوط به علم و فناوری چه موضوعی را باید مورد پیگیری قرار دهد، گفت: اولویت دولت بعد در حوزه علم و فناوری، اقتصاد دانش بنیان باشد و همچنین پیگیری برنامه ملی آبادیران؛

وی با بیان این که این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال رفع چالش های مناطق محروم و روستایی با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است، یادآور شد: در دومین نمایشگاه آبادیران که از روز گذشته در محل مصلای تهران در حال برگزاری است، 346 شرکت و نهاد حضور دارند که از این تعداد 281 شرکت دانش بنیان، خلاق و فناور، 20 گروه جهادی و مردمی و 45 نهاد و دستگاه اجرایی هستند.

پایان خبر قدم آخر

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولویت دولت بعد در حوزه علم و فناوری، «اقتصاد دانش بنیان» باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولویت دولت بعد در حوزه علم و فناوری، «اقتصاد دانش بنیان» باشد"، کلیک کنید.