بازدید رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بندرلنگه

بازدید رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بندرلنگه

قدم آخر/هرمزگان رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: صادرات و واردات و تخلیه و بارگیری در کمتر از یک هفته معطلی برای کشور برگ زرین و افتخار بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در بازدید از اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه افزود: درخصوص برخی از مسایل از جمله کالای متروکه و متوقف شده، با تدبیر مسیولان این شهرستان تعیین تکلیف شده و قسمت باقیمانده که شماری خودرو است در مدت کوتاه تعیین تکلیف می شود.

وی با اشاره به پرونده قاچاق داروهای کمیاب گفت: پرونده قاچاق داروهای کمیاب از سال گذشته تشکیل، و تصمیم اجمالی برای تحقیقات گرفته شده است.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: تحقیقات مقدماتی در این خصوص نیز هنوز ادامه دارد و درباره پرونده در آینده نزدیک تصمیم گیری و به مردم اطلاع رسانی می شود.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بندرلنگه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از بندرلنگه"، کلیک کنید.