تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر، اسدالله ربانی‌قدم آخر در ادامه بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی شهر همدان از سه واحد تولیدی کارگاه خیاطی، زغال صنعتی و تولید و توزیع نهال زعفران در شهر همدان و جورقان بازدید کرد.

ربانی‌قدم آخر در این بازدید و بعد از گفتگو با واحدهای تولیدی گفت: مهم‌ترین درخواست واحدهای تولیدی، نیاز به تسهیلات، کمبود نیروی کار، بیمه، و بازار خرید محصولات است که باید دستگاه‌های متولی همکاری بیشتری با واحدهای تولیدی در جهت رونق تولید داشته باشند.

وی افزود: تسهیلات بانک‌ها کم است و جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست و هزاران پرونده در بانک‌ها معطل تسهیلات است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: تسهیلات، کمک بزرگی به حل مشکل نقدینگی، خرید مواد اولیه و توسعه واحدهای تولیدی است، اما متأسفانه مبلغ تسهیلات کم است و باید از اعتبارات کشوری و ملی برای استان جذب شود.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی، تبصره ۱۶ و تبصره ۱۸ شهرستان همدان بالای ۱۰۰ درصد جذب شد اما متأسفانه مبلغ تسهیلات کم بود و واحدهای زیادی موفق به دریافت تسهیلات نشدند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲، شهرستان همدان ۱۲۸ درصد جذب تسهیلات مشاغل خانگی، رتبه اول تسهیلات گلخانه‌ها و بالای ۱۰۰ درصد جذب اعتبارات اشتغالزایی داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز واحدهای تولیدی نیست – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.