جهاد دانشگاهی نقشی مهم در عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی داشته است

جهاد دانشگاهی نقشی مهم در عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی داشته است

قدم آخر/ایلام استاندار ایلام گفت: جهاد دانشگاهی به‌ عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است.

 «حسن بهرام‌نیا» در پیامی به مناسبت سال‌روز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: شانزدهم مردادماه سال‌روز تشکیل جهاددانشگاهی است و این نهاد انقلابی به‌عنوان یک فرهنگ، سمت‌گیری و حرکت، نقش تأثیرگذاری در جهت عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی ایفا کرده است.

وی گفت: جهاد دانشگاهی، رویش اصیل انقلاب و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: تربیت نیروی انسانی متعهد، انقلابی، مومن و متخصص در تراز انقلاب اسلامی و همچنین توسعه فناوری در حوزه‌های مختلف (با توجه به مزیت استان در حوزه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و …) از ماموریت‌های این نهاد انقلابی است.

بهرام نیا تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از ابتدای تاسیس تا امروز عملکرد موفقی در کارنامه‌ی خود ثبت کرده و امروز شاهد پویایی و بالندگی بیش از پیش آن در همه‌ی ابعاد مختلف علمی و فرهنگی در محیط‌های آموزشی کشور هستیم.

وی ادامه داد: جهاددانشگاهی می‌تواند در برقراری ارتباط مناسب با دیگر نهادها و نیز مطالعه و شناخت صحیح موضوعات مختلف، خدمات شایان و عظیمی با شناسایی درست ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی، در معرفی پتانسیل بی‌نظیر محصولات استراتژیک و علی‌الخصوص گیاهان دارویی استان و همچنین پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر تبدیل علم به ثروت به جامعه، ارائه‌ی خدمت مفید کند.

استاندار ایلام گفت: در پایان فرارسیدن سال‌روز چهل و چهارمین سال‌روز تأسیس جهاددانشگاهی را به کارکنان خدوم این نهاد انقلابی، جامعه‌ی دانشگاهی و مردم شریف استان ایلام تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال، توفیق روزافزون و دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری را برای همه‌ی دانشگاهیان و جویندگان حکمت و معرفت مسئلت دارم.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت این نهاد اثربخش از شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتباط آن با سایر حوزه‌های علمی و اجرایی کشور، شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در جهت تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» باشیم.

پایان خبر قدم آخر 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جهاد دانشگاهی نقشی مهم در عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی داشته است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جهاد دانشگاهی نقشی مهم در عزت، استقلال و سربلندی ایران اسلامی داشته است"، کلیک کنید.