حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت های قهرمانی آسیا – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت های قهرمانی آسیا - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر، رقابت های بدمینتون قهرمانی آسیا در چین، صبح امروز با ثبت 2 باخت در کارنامه نمایندگان ایران پیگیری شد. تیم دونفره بدمینتون ایران متشکل از رومینا تاجیک و پریا اسکندری در گروه B جدول مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا چین با تیم های دونفره چین تایپه و تایلند همگروه بود که در پایان ملی پوشان کشورمان در هر دو بازی با نتیجه دو بر صفر نتیجه را به رقبای خود واگذار کردند و از صعود به جدول اصلی مسابقات بازماندند.

چین رنکینگ 54 و تایلند رنکینگ 103 جهان را در اختیار دارد.

نتایج کامل بازی ها:

رومینا تاجیک و پریا اسکندری ایران 0 – 2 فنگ هو لینگ و مین لین از چین تایپه (21- 5) و (21- 7)
رومینا تاجیک و پریا اسکندری ایران 0 – 2 مینگچو سوپامارت و رانگروین پاتاراپورن (21- 5) و (21- 4)

مسابقات قهرمانی آسیا از 21 تا 26 فروردین در شهر نینگبو چین درحال برگزاری است که ملی پوشان ایران با دو شکست مقابل حریفان خود از این رقابتها حذف شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت های قهرمانی آسیا – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حذف تیم دوبل بدمینتون ایران از رقابت های قهرمانی آسیا – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.