حماس: منتظر نتیجه نشست قاهره هستیم

حماس: منتظر نتیجه نشست قاهره هستیم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که منتظر نتیجه های نشست قاهره در خصوص برقراری آتش بس در نوار غزه و تبادل اسیران است.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که در حال حاضر هیچ هیاتی از این جنبش در قاهره حضور ندارد.

این عضو ارشد حماس تاکید کرد: ما همچنان منتظر نتیجه های نشست های جاری در قاهره هستیم و تماس ها با میانجی گران ادامه دارد.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع دیپلماتیک گزارش داد که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در دستیابی به توافق آتش بس و آزادی اسیران گام های رو به جلویی را برداشته اند.

این خبرگزاری بیان کرد که توافقی به مدت 6 هفته روی میز است، اما نیاز به بررسی بیشتر دارد و نشست امروز نشستی تعیین کننده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: منتظر نتیجه نشست قاهره هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: منتظر نتیجه نشست قاهره هستیم"، کلیک کنید.