خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار ادامه دارد

خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار ادامه دارد

قدم آخر/کرمانشاه سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار اربعین تا دو روز دیگر (هفتم شهریور) ادامه دارد.

فهام مرادپور در گفت و گو با خبرنگار قدم آخر، با بیان اینکه اربعین امسال حدود ۳۰۰ موکب از سوی مردم استان کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین پای کار بودند، گفت: ۲۴ موکب از این تعداد برای پذیرایی از زوار اربعین در داخل کشور عراق  برپا شده بود.

وی افزود: حدود ۷۰ درصد موکب‌های استان کرمانشاه در مسیرهای رفت و مابقی در مسیرهای برگشت زوار اربعین برپا شده بود.

مرادپور اظهارکرد: موکب‌های استان کرمانشاه در حوزه‌های تغذیه و اسکان به زوار اربعین خدمات‌رسانی کردند، ضمن اینکه در موکب‌های بزرگ خدمات درمانی و دیگر خدمات هم به زوار ارائه می‌شد.

سرپرست ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه موکب‌های مسیر برگشت زوار اربعین تا دو روز دیگر (هفتم شهریور) کار پذیرایی از زوار اربعین را در مسیرهای تردد زوار در استان ادامه خواهند داد، از زواری که از مسیرهای استان کرمانشاه به شهرهایشان بازمی‌گردند خواست هر موقع احساس خستگی کردند، در موکب‌های مسیر تردد زوار استراحت کنند تا خدای نکرده در اثر خواب آلودگی حین رانندگی مشکلی برای آنها پیش نیاید.

مرادپور با بیان اینکه امسال موکبداران کرمانشاهی زودتر از سنوات گذشته کار خدمات‌رسانی به زوار اربعین را شروع کردند، گفت: موکب‌های استان کرمانشاه از دوم صفر (۱۷ مرداد) کار خدمت‌رسانی به زوار را کم کم شروع کرده و از ۲۰ مرداد (پنجم صفر) به صورت رسمی برای خدمات‌رسانی به زوار پای کار بودند.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات‌رسانی موکب‌های کرمانشاه در مسیر بازگشت زوار ادامه دارد"، کلیک کنید.