دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک با حضور رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش قدم آخر، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان هرمزگان و شهرستان جاسک، پس از حضور در نشست با مسیولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ایمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان، در آیین افتتاح دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک حضور یافت و این مرکز را افتتاح کرد.

پورخاقان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این دادسرا را هدف صیانت از نیروهای مسلح و تسریع در کارهای مردم راه اندازی شده است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای شعار سال به دنبال آن است که موانع موجود در راستای ایجاد اشتغال را رفع کند، همچنین از سرمایه گذاران در حوزه اشتغال حمایت می کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تاکید کرد: این سازمان با آن دسته از قاچاقچیانی که قصد دارند اشتغال مردمان روستاها را با مشکل مواجه کند برخورد جدی خواهد کرد.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد"، کلیک کنید.