دادگستری شهرستان سرخه افتتاح شد

دادگستری شهرستان سرخه افتتاح شد

قدم آخر/سمنان آیین افتتاح دادگستری شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه، عبدالهی رییس کل دادگستری استان و هاشمی استاندار سمنان در سالن اجتماعات فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد.

محمدجعفر عبدالهی، رییس کل دادگستری استان امروز (16 اسفند ماه) در این آیین اظهار کرد: قوام نظام جمهوری اسلامی ایران به اراده مردم است، قید رضایت توام با اجرای قوانین از نوع دینی پیوست این قوام است.

وی ادامه داد: امروز بعد ازتمام زحماتی که انجام شد، شاهد افتتاح دادگستری شهرستان سرخه هستیم.

عبدالهی به بیان اهمیت امنیت در کشور پرداخت و گفت: امنیت ارزان به دست نمی آید، باید پای آن با تمام توان بایستیم. آمده ایم تا امنیتی با ثبات در راستای رضایتمندی مردم فراهم کنیم.

او با اشاره به افتتاح چند پروژه در سفر معاون اول قوه قضاییه، بیان کرد: ساختمان دادگستری شهرستان سرخه در فضای 415 مترمربع با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال امروز افتتاح شد. همچنین در شاهرود همزمان دو طرح بند نسوان و سوله حرفه آموزی و اشتغال به بهره برداری می رسد.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دادگستری شهرستان سرخه افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دادگستری شهرستان سرخه افتتاح شد"، کلیک کنید.