ستاد انتخابات کشور: آغاز رای گیری از ساعت 8 صبح فردا/ متولدین 1385.2.21 به قبل می توانند رای دهند

اطلاعیه شماره 3؛

ستاد انتخابات کشور: آغاز رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح فردا متولدین ۱۳۸۵.۲.۲۱ به قبل می‌توانند رأی دهند

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 خود خبرداد: فرایند اخذ رای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 08:00 صبح روز جمعه مورخ 1403.2.21 آغاز می شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 خود آورده است: به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، فرایند اخذ رای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 08:00 صبح روز جمعه مورخ 1403.2.21 آغاز می شود و تمامی شعب اخذ رای در حوزه هایی که انتخابات آنها به مرحله دوم کشیده شده است، برای اخذ رای از افراد زیر آمادگی دارند:

الف) سن آنها حداقل 18 سال تمام باشد. (متولدین 1385.2.21 و ماقبل آن) 

ب) در مرحله اول در همان حوزه رای داده باشند.

ج) در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رای نداده باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ستاد انتخابات کشور: آغاز رای گیری از ساعت 8 صبح فردا/ متولدین 1385.2.21 به قبل می توانند رای دهند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ستاد انتخابات کشور: آغاز رای گیری از ساعت 8 صبح فردا/ متولدین 1385.2.21 به قبل می توانند رای دهند"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه