طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است

طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت رییس جمهور کشورمان عنوان کرد: این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور را تسلیت گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است: خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد و بدون تردید این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

در این پیام عنوان شده است: مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال زدنی و الهام بخش همه مسیولان و متولیان کشور بوده است، از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با ایمه اطهار را مسیلت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است"، کلیک کنید.