قریب به ۹۰۰ هزار زائر به عراق عازم شدند

قریب به ۹۰۰ هزار زائر به عراق عازم شدند

ستاد اربعین اعلام کرد: تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و ۹۰۰ نفر است.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناری قدم آخر، به نقل از ستاد اربعین، تعداد ثبت نام کنندگان در سامانه سماح دو میلیون و ۳۴۴ هزار و ۷۸۱ نفر و تعداد زائران عازم شده به کشور عراق ۸۹۸ هزار و۹۰۰ نفر است.

همچنین زائران توجه داشته باشند، آدرس و شماره تلفن همراه را در جیب یا وسایل افراد سالخورده و یا کودکان قرار داده تا در صورت گم شدن مسؤولین امر بتوانند در کمترین زمان ممکن این افراد را به آغوش همراهانشان برگردانند.

توصیه می‌شود زائران، عبور از مرز‌های «باشماق» و «تمرچین» را در برنامه‌های خود قرار دهند. این مرز‌ها از شرایط مناسبی برای زائران گرامی خصوصاً شرایط آب و هوایی و نبود ازدحام جمعیت برخوردار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قریب به ۹۰۰ هزار زائر به عراق عازم شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قریب به ۹۰۰ هزار زائر به عراق عازم شدند"، کلیک کنید.