ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب

قدم آخر/هرمزگان در ساعات صبح جوی آرام حاکم است و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

 کارشناس اداره هواشناسی هرمزگان امروز دوشنبه 21 خرداد، گفت: امروز در ساعات صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان، رشد ابر و وقوع رگبار پراکنده باران محتمل است.

مرضیه سی سی پور افزود: توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.
وی گفت: در سایر نقاط که شرایط بارشی مهیا نیست، بروز ناپایداری موقتی به صورت تند باد لحظه ای و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.
سی سی پور افزود: دریا نیز در ساعات صبح تا ظهر نسبتاً آرام و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با وزش بادهای جنوب غربی کمی مواج است که توصیه می شود از رفت و آمدهای شناورهای سبک و صیادی در این ساعات با احتیاط صورت پذیرد.

کارشناس هواشناسی گفت: این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا روزهای پایانی هفته جاری، پیش بینی می شود.
وی افزود: به لحاظ دمایی طی دو روز آینده، افزایش 1 تا 3 درجه ای دما مورد انتظار است.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب"، کلیک کنید.