نقد و بررسی تلوزیون 55 اینچ سامسونگ مدل QN700B

ارائه محصول

تلویزیون سامسونگ QN700B سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های سال 2022 سامسونگ می باشد.تلویزیون QN700B در حال حاضر با مدل کامل QA55QN700BUXZN مونتاژ مصر و همچنین مدل کامل QA55QN700BUXTW مونتاژ مصر در بازار ایران موجود می باشد. این محصول یکی از تلویزیون های سری 7 سامسونگ و یک تلویزیون با کیفیت حرفه ای می باشد. از این تلویزیون می توانید برای بازی و بازی، تماشای فیلم حرفه ای و البته برای استفاده معمولی و روزمره استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ QN700B ارزان‌ترین تلویزیون بازی 8K سامسونگ در سال 2022 است. این محصول مدل جدیدتری است و جایگزین تلویزیون سامسونگ QN700A می باشد که سال گذشته عرضه شد. تلویزیون QN 700B دارای صفحه نمایش Neo QLED و کیفیت تصویر 8K است. این محصول دارای حداکثر روشنایی بیشتر و کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های QLED است. همچنین به دلیل استفاده از فناوری صفحه نمایش Mini LED دارای ال ای دی های کوچک تری است و می تواند جزئیات بیشتری را نمایش دهد و سیاهی عمیق و واقعی تری را در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون سامسونگ Neo QLED 55QN700B دارای رزولوشن 7680×4320 می باشد. تلویزیون روبروی شما باید دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED مانند مدل سال گذشته باشد. نور پس زمینه صفحه نمایش این محصول با استفاده از فناوری کم نور محلی Quantum Matrix Technology کنترل می شود و با استفاده از فناوری Ultimate 8K Dimming Pro کنتراست تصویری زیبایی ایجاد می کند. طبق بررسی و تست های انجام شده، این تلویزیون دارای پنل VA می باشد. توجه داشته باشید که پنل های VA کنتراست تصویر بهتری را ارائه می دهند و برای تماشای فیلم و سریال در محیط های تاریک گزینه بهتری هستند. به لطف پنل VA و کنتراست تصویری که ارائه می دهد، این تلویزیون می تواند در محیط های تاریک تقریباً در عمق رنگ مشکی را نمایش دهد، بنابراین می توانید از تماشای محتوای پخش شده بیشتر لذت ببرید. پنل های VA ذاتا زاویه دید باریک تری نسبت به پنل های IPS و ADS دارند، اما سامسونگ برای جبران و بهبود این مشکل از فناوری Wide Viewing Angle در این تلویزیون استفاده کرده است. به لطف فناوری Wide Viewing Angle، می توانید بدون افت کیفیت تصویر، تلویزیون را از زوایای بیشتری تماشا کنید. صفحه نمایش این تلویزیون براق است. البته سامسونگ با بهره مندی از فناوری Anti Reflection با جلوگیری از انعکاس نور محیط بر روی صفحه نمایش، این تلویزیون را به گزینه ای مناسب برای محیط های پرنور تبدیل کرده است. صفحه نمایش تلویزیون فعلی دارای عمق رنگ 10 بیتی است و با استفاده از فناوری One Billion Color طیف گسترده ای از رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، با استفاده از فناوری کوانتوم دات، توانایی ارائه 100 درصد حجم رنگ در فضای رنگی DCI-P3 را دارد و تصاویر شگفت انگیزی را نمایش می دهد. این تلویزیون دارای نرخ رفرش 120 هرتز است و با استفاده از فناوری Auto Motion Plus صحنه های سریع و اکشن را روان و واضح نمایش می دهد و از تار شدن تصاویر جلوگیری می کند. فناوری LED Clear Motion همچنین با تنظیم نور پس زمینه از تار شدن صحنه های با حرکت سریع جلوگیری می کند.

تلویزیون سامسونگ 8K 55QN700B دارای پردازنده قدرتمند Neural Quantum Processor Lite 8K است که صدا و تصویر را پردازش می کند. این پردازنده با استفاده از فناوری 8K Upscaling و AI Upscale توانایی حذف نویز در تصاویر را به کمک هوش مصنوعی دارد و با افزایش رزولوشن آنها تصاویر با کیفیت پایین تری را تا 8K به نمایش می گذارد. برای لذت بردن از تماشای برنامه ها در این تلویزیون، توصیه می کنیم محتوای 8K، 4K یا در نهایت 1080p را در این تلویزیون پخش کنید. این محصول دارای سنسور نور است و با استفاده از عملکرد تشخیص روشنایی/رنگ، میزان و نوع نور محیط را تشخیص می دهد و روشنایی صفحه را متناسب با آن تنظیم می کند و به شما امکان می دهد در شرایط نوری مختلف تصویری با کیفیت خوب ببینید. فناوری Adaptive Picture روشنایی صفحه را با توجه به محتوای در حال پخش و نور محیط تنظیم می کند و در شرایط مختلف تصویری شفاف و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. این تلویزیون با استفاده از فناوری Quantum HDR 32x محتوای HDR را با کیفیت و فرمت های خوب نمایش می دهد HDR10+ و از HLG و HDR10 پشتیبانی می کند. فناوری Contrast Enhancer با بهبود کنتراست تصاویر و صحنه‌ها، آنها را واقعی‌تر و طبیعی‌تر نشان می‌دهد. سامسونگ تلویزیون های خود را در آزمایشگاه های مخصوص تست می کند و عددی مانند PQI یا Picture Quality Index را به آن ها اختصاص می دهد که برای مقایسه کیفیت تصویر تلویزیون ها با یکدیگر نیز استفاده می شود. شاخص کیفیت تصویر این محصول 4700 می باشد و یکی از باکلاس ترین و با کیفیت ترین تلویزیون های این شرکت به شمار می رود.

این تلویزیون مجهز به 4 پورت HDMI 2.1 است و توانایی ارائه نرخ رفرش 4K@120 هرتز را دارد، بنابراین برای بازی با کنسول های نسل نهم کاملاً مناسب است. فناوری‌های ALLM و VRR با ارائه تاخیر ورودی کم و نرخ نوسازی متغیر، لذت بازی را برای شما چند برابر می‌کنند. علاوه بر این، با پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium Pro، نرخ فریم متغیری را ارائه می دهد و تجربه بازی روان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با استفاده از فناوری های Game Motion Plus و Motion Xcelerator Turbo صحنه های سریع بازی را بدون تاری و واضح و دقیق نمایش می دهد. با استفاده از قابلیت جدید سامسونگ به نام Mini Map Zoom می توانید در حین بازی روی قسمتی از صفحه زوم کرده و آن را با دقت بیشتری ببینید. این محصول دارای قابلیت HGIG بوده و بازی های HDR را با کیفیت اصلی و بالا نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ 55QN700B دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله است و با استفاده از 4 بلندگوی 10 واتی و 2 بلندگوی 10 واتی در مجموع 60 وات صدای فراگیر و سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که بلندگوهای تلویزیون مذکور صدا را به سمت جلو (Front Firing) و پایین (Down Firing) پخش می کنند. سامسونگ با استفاده از فناوری Dolby MS12 2ch که شامل فناوری های Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Audio و Dolby AC4 می شود، کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود بخشیده و تجربه صوتی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری Dolby Atmos همچنین صدای سینمایی را برای شما فراهم می کند تا از محتوای مورد علاقه خود لذت ببرید. با عملکرد جدید Dual Audio Support، می توانید تلویزیون را به دو دستگاه بلوتوث مانند هدفون، نوار صوتی یا بلندگو متصل کرده و صدا را از طریق آنها پخش کنید. اگر این تلویزیون را به ساندبار یا سیستم صوتی سامسونگ که دارای فناوری 2.0 Q-Symphony است وصل کنید، این محصول صدا را به صورت هماهنگ و همزمان هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی صدای تطبیقی ​​+ صدا را با توجه به محتوای پخش و شرایط محیطی تنظیم می کند و باعث می شود همیشه از کیفیت صدای خوب لذت ببرید. فناوری Active Voice Amplifier با تشخیص نویز محیط، صدای بلندگو را تقویت می کند، بنابراین می توانید به راحتی دیالوگ را حتی در محیط های شلوغ بشنوید. فناوری Object Tracking Sound Lite صدای تلویزیون را از جایی که در تصویر تولید می شود پخش می کند و باعث می شود آن را واقعی تر و دقیق تر بشنوید.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 55QN700B دارای سیستم عامل تایزن 6.5 است و امکانات هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد که لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را از طریق داشبورد SmartThings کنترل کنید. همچنین با نصب برنامه SmartThings بر روی تلفن همراه خود می توانید از راه دور به تنظیمات خانه و لوازم خانگی هوشمند خود دسترسی داشته باشید. با استفاده از تلفن همراه iOS و Android خود می توانید به این تلویزیون متصل شوید، محتوای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید یا صفحه نمایش گوشی خود را روی صفحه تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید از قابلیت TV Sound to Mobile برای انتقال صدا از تلویزیون به تلفن همراه خود استفاده کنید و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران با هدفون به آن گوش دهید. اگر گوشی شما مدل گلکسی سامسونگ است، می توانید با استفاده از قابلیت Tap View به راحتی آن ها را به هم متصل کنید و با نزدیک کردن گوشی به قاب تلویزیون، محتوا یا صفحه نمایش را به اشتراک بگذارید. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند قابل شارژ مدل TM2280E می باشد. این ریموت کنترل نیازی به باتری ندارد و با استفاده از نور محیط از طریق پنل خورشیدی واقع در پشت آن شارژ می شود. همچنین می توانید آن را با استفاده از کابل و از طریق درگاه USB-C تعبیه شده در زیر آن شارژ کنید. ریموت کنترل این تلویزیون دارای میکروفون است و می توانید از آن برای دادن فرمان صوتی به تلویزیون و یا انجام جستجوی صوتی استفاده کنید. این محصول همچنین دارای میکروفون داخلی و عملکرد تعامل صوتی میدان دور است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به کنترل از راه دور و از طریق میکروفون خود تلویزیون از دستورات صوتی و عملکردهای جستجوی صوتی استفاده کنید. البته می توانید از این عملکرد تا فاصله 3 تا 4 متری تلویزیون استفاده کنید و برای حفظ حریم خصوصی خود می توانید با استفاده از دکمه ای که در زیر لوگوی سامسونگ روی قاب تلویزیون قرار دارد، این عملکرد را خاموش کنید. سامسونگ این تلویزیون را به دسترسی از راه دور مجهز کرده است و می توانید از آن برای اتصال به کامپیوتر از راه دور استفاده کنید و با استفاده از تلویزیون کارهای کامپیوتری خود را انجام دهید. با عملکرد USB HID و BT HID می توانید ماوس و کیبورد خود را از طریق بلوتوث یا کابل به تلویزیون متصل کنید و کار خود را راحت تر انجام دهید. این تلویزیون قابلیت Multi-View را دارد و می توانید همزمان تا 2 محتوای مختلف را از 2 منبع مختلف پخش و تماشا کنید. این محصول دارای عملکرد جدید پخش برنامه می باشد و با استفاده از آن می توانید برخی از اپلیکیشن ها را از تلفن همراه خود به تلویزیون ارسال کرده و به این صورت کار کنید. با استفاده از عملکرد جدید Wireless Dex می توانید تلفن همراه خود را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرده و در محیط دسکتاپ با آن کار کنید. سامسونگ در تلویزیون های جدید خود امکان برقراری تماس تصویری از طریق تلویزیون را با پشتیبانی از برنامه گوگل دوو فراهم کرده است. می توانید از دوربین موبایل خود برای برقراری تماس تصویری یا خرید دوربین اسلیم فیت به طور جداگانه استفاده کنید. با استفاده از تابع حالت محیطی + می توانید از این تلویزیون به عنوان قاب عکس و یک اثر هنری استفاده کنید و یا با آپلود عکسی از فضای اطراف تلویزیون، آن را با محیط هماهنگ کنید.

تلویزیون 55 اینچی سامسونگ QN700B با استفاده از زبان طراحی Infinity One ساخته شده است و ظاهری بسیار زیبا و مدرن دارد که می تواند زیبایی محیط شما را چند برابر کند. فریم دور صفحه نمایش این تلویزیون فلزی بوده و از 4 طرف کاملاً باریک است. پایه این تلویزیون از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و حالتی خطی دارد و در وسط تلویزیون تعبیه شده است که به شما امکان می دهد تلویزیون را حتی روی میزهای کوچک هم نصب کنید و فضای کمی را اشغال کنید. ضخامت کلی تلویزیون بسیار کم و 1.78 سانتی متر است و هنگام نصب روی دیوار کاملاً جا می شود. درگاه های ورودی و خروجی این تلویزیون بر روی دستگاهی به نام One Connect Box قرار دارند. این دستگاه از طریق یک کابل باریک مخصوص به تلویزیون متصل می شود. می‌توانید با استفاده از کابل باریک و کوتاه One Connect جعبه را در پشت پایه تلویزیون نصب کنید، یا حتی با استفاده از کابل طولانی‌تر و مخفی One Connection Invisible آن را دورتر از تلویزیون قرار دهید (مخصوصاً زمانی که نیاز به نصب تلویزیون روی دیوار.هر دو کابل در داخل جعبه تلویزیون قرار دارند و می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. وجود درگاه های ورودی و خروجی One Connect Box به کاهش ضخامت قاب تلویزیون کمک کرده و فضای اطراف تلویزیون را مرتب نشان می دهد. و مرتب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلوزیون 55 اینچ سامسونگ مدل QN700B" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلوزیون 55 اینچ سامسونگ مدل QN700B"، کلیک کنید.