نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ال جی مدل LM6370 سایز 43 اینچ

طراحی ظاهری تلویزیون ال جی 43LM5500

تلویزیون 43 اینچ ال جی LM5500 دارای طراحی زیبا و مطابق با سلیقه اکثر خریداران است. طراحی مشابه این محصول با اکثر محصولات قبل از اینکه کاربر پسند بودن این سبک طراحی را نشان دهد. رنگ تمام مشکی این تلویزیون علاوه بر اینکه ظاهری شیک به دستگاه می بخشد، تلفیق آن را با دکوراسیون منزل شما آسان می کند. این تلویزیون 43 اینچی برای اتاق های کوچک مناسب است. اندازه قاب دور صفحه نمایش برای حفظ استحکام بدنه و داشتن جلوه ای زیبا و راحت تعیین شده است. این تلویزیون از دو شاخه در کناره استفاده می کند. تعدادی پورت ورودی/خروجی در پشت تلویزیون و در نزدیکی پشت تلویزیون برای دسترسی و استفاده آسان قرار دارند. این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد. دکمه روشن/خاموش در زیر لوگوی ال جی نصب شده و به راحتی قابل دسترسی است.

مشخصات تصویر تلویزیون ال جی 43LM5500

تلویزیون ال جی LM5500 فول اچ دی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل (حدود دو میلیون پیکسل) است. این مقدار پیکسل می تواند تصاویر دقیق و دقیقی را نمایش دهد. به لطف حجم بالای محتوای تولید شده با کیفیت Full HD، می توانید طیف وسیعی از محتوا را با این تلویزیون تماشا کنید. این تلویزیون علاوه بر ارائه تصویری با کیفیت، می تواند با استفاده از قابلیت Resolution Upscaler، محتوای با کیفیت پایین را نیز ارتقا داده و آن را با کیفیت Full HD نمایش دهد. توانایی تقویت رنگ پویا از طریق تنظیم خودکار رنگ به ایجاد تصاویر واقعی با رنگ های طبیعی و زنده کمک می کند و کیفیت تصویر را بیشتر بهبود می بخشد. این فناوری از شش رنگ، از جمله سه رنگ RGB پشتیبانی می‌کند و در نتیجه تصاویری با رنگ‌های عمیق‌تر و خالص‌تر ایجاد می‌کنند. این تلویزیون همچنین مجهز به کاهش نویز تصویر است. نرخ تازه‌سازی این تلویزیون 50 هرتز است که به بازتولید صحنه‌های حاوی حرکات سریع بدون محو یا پرش کمک می‌کند. این تلویزیون از چندین حالت پخش مختلف پشتیبانی می کند تا بتوانید آن را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم کنید. حتی می توانید با توجه به روشن یا تاریک بودن محیط، حالت پخش مناسب را انتخاب کنید.

مشخصات صوتی تلویزیون 43 اینچی LG LM5500

تلویزیون ال جی LM5500 دارای سیستم صوتی ده واتی است که از دو بلندگوی 5 واتی تشکیل شده است. قابلیت های صوتی این تلویزیون امکان صدای رسا، شفاف، بلند و جامعی را فراهم کرده است که حس حضور در سینما را به مخاطب منتقل می کند. فناوری Dolby Audio شما را در صدایی شفاف و فراگیر غرق می کند و حس صحنه ها را به طور کامل منتقل می کند. موقعیت بلندگو Way down صدای خروجی را به سمت پایین هدایت می کند و صدایی کامل با جزئیات غنی را به گوش مخاطب می رساند. با کمک عملکرد فراگیر مجازی، صدای بلند و جامع در اطراف تلویزیون پخش می شود. علاوه بر این، عملکرد Dolby Digital صدایی کامل تولید می کند و به بازتولید آن در همه جهات کمک می کند. قابلیت پاکسازی صدا نیز کمک می کند تا صدای دیالوگ با وضوح بیشتری به مخاطب برسد. سیستم های صوتی خارجی نیز می توانند از طریق درگاه نوری به تلویزیون متصل شوند.
صدای Dolby: فرمت Dolby از 6 کانال صوتی مجزا تشکیل شده است که هر کدام حاوی داده های صوتی با کیفیت بالا هستند. تلویزیون LM5500 ال جی از فرمت های Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند و می تواند محتوای شفاف را با این فرمت صوتی پخش کند.

پورت های ارتباطی تلویزیون LG LM5500

تنوع درگاه های ارتباطی در تلویزیون ال جی 43LM5500 امکان اتصال دستگاه های مختلف را به این تلویزیون فراهم کرده است و برای اتصال هیچ دستگاهی مشکلی نخواهید داشت. دو پورت HDMI در نسخه های مختلف، یک پورت USB، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی اپتیکال و اسلات CI از جمله این پورت ها هستند. دو پورت HDMI در نسخه های مختلف امکان اتصال همزمان را فراهم می کند. با استفاده از پورت HDMI نسخه 1.4 می توانید هر پلیر و کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید. در این صورت از کیفیت صدا و تصویر در عین حال و سرعت انتقال بالا لذت خواهید برد. با استفاده از پورت USB می توانید انواع حافظه های جانبی و سایر دستگاه های دارای این قابلیت را به تلویزیون متصل کنید. شما می توانید از پورت نوری برای انتقال صدای دیجیتال با حداکثر وضوح و جزئیات غنی استفاده کنید. از پورت های کامپوزیت و کامپوننت نیز برای اتصال پخش کننده های قدیمی استفاده می شود. خروجی صوتی همزمان امکان اتصال همزمان سیستم صوتی و هدفون را نیز فراهم می کند.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ال جی مدل LM6370 سایز 43 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ال جی مدل LM6370 سایز 43 اینچ"، کلیک کنید.