نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 50RU764

نمایش محصولات

تلویزیون 50 اینچی GTV-50RU764 یک انتخاب منحصر به فرد برای خانواده ها و علاقه مندان به فناوری است که به دنبال تجربه تماشای تلویزیون عالی هستند. این تلویزیون برند جی پلاس با استفاده از فناوری پیشرفته و طراحی شیک، تمامی نیازهای کاربران را برآورده می کند و تجربه تماشای تلویزیون متفاوتی را به ارمغان می آورد.

مشخصات فنی تلویزیون 50 اینچ جی پلاس مدل GTV-50RU764

کیفیت صفحه نمایش و تصویر

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-50RU764 دارای صفحه نمایش LED تخت 50 اینچی می باشد. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4K UHD و وضوح 3840 در 2160 پیکسل نمایش می دهد. نسبت تصویر 16:9 و نور پس زمینه LED مستقیم کیفیت تصویر بی نظیر را تضمین می کند. پنل VA با کیفیت A+ و پشتیبانی از HDR10 تصاویری با کنتراست بالا و رنگ‌های زنده و طبیعی ارائه می‌کند.

عملکرد و قابلیت های هوشمند

این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید 11 است که امکان دسترسی به برنامه ها و بازی های زیادی را فراهم می کند. پردازنده 4 هسته ای و 16 گیگابایت حافظه داخلی عملکرد سریع و روان این تلویزیون را تضمین می کند. امکان آینه یا نمایش صفحه نمایش موبایل بر روی تلویزیون، امکان اشتراک گذاری محتوا به صورت بی سیم و اتصال با وای فای و بلوتوث از دیگر ویژگی های هوشمند این محصول است.

پورت ها و اتصالات

تلویزیون 50 اینچی GTV-50RU764 دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است که امکان اتصال دستگاه های مختلف را فراهم می کند. قابلیت های ARC (Audio Return Channel) و خروجی صوتی دیجیتال نوری امکان اتصال به سیستم های صوتی مدرن را فراهم می کند. علاوه بر این، تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 و عملکرد پخش زنده در حافظه خارجی است.

طراحی و مصرف انرژی

این تلویزیون با رنگ مشکی و طراحی شیک زیبایی خاصی به فضای زندگی شما می بخشد. ابعاد این تلویزیون بدون پایه 642 x 91 x 1111 میلی متر و با پایه 699 x 246 x 1111 میلی متر می باشد. کلاس مصرف انرژی این محصول A می باشد که نشان دهنده بهینه بودن مصرف برق می باشد. قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز یکی از ویژگی های متمایز کننده این تلویزیون است.

سیستم صوتی و لوازم جانبی

این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با خروجی صدای 20 وات است که صدایی شفاف و قدرتمند را ارائه می دهد. سایر لوازم جانبی عبارتند از Simplink (HDMI CEC)، ماشین زمان و کنترل از راه دور هوشمند. مدل GTV-50RU764 GTV دارای خروجی صدای Dolby Digital و خروجی هدفون نیز می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 50RU764" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل 50RU764"، کلیک کنید.