نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ

معرفی تلویزیون 65 اینچی ال جی نانو 95

در سال 2020، برند معروف ال جی یکی از تلویزیون های خود را با نام 65nano95 روانه بازار کرد. تلویزیون 65 اینچی ال جی nano95 جایگزین تلویزیون SM9500 می شود که سال گذشته معرفی شد. تلویزیون 65 اینچی نانو 95 برای تماشای فیلم حرفه ای، استفاده خانگی و غیر رسمی و همچنین استفاده تجاری ایده آل است. همچنین تلویزیون 65 اینچی نانو یکی از ارزان ترین تلویزیون های 8k ال جی است.

تلویزیون 65nano95 دارای پنل IPS، نور پس زمینه LED مستقیم Full Array و صفحه نمایش Nano Cell بیش از 4k است، یعنی. 8 هزار پردازنده هوش مصنوعی a9 Gen4 8k به خوبی صدا و تصویر را کنترل می کند.

پردازنده هوش مصنوعی a9 Gen4 8k

پردازنده بخش مهمی از تلویزیون است و نقش بسیار مهمی دارد. پردازنده هوش مصنوعی a9 Gen4 تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و محتوایی را نمایش می دهد که می تواند به طور طبیعی پخش شود. آلفا 9 بسیار هوشمندتر از سایر پردازنده های تلویزیون کار می کند. این پردازنده نویز اضافی باعث می شود تا کاربران تصاویر با کیفیت بالایی دریافت کنند. حسگر a9 Gen4 AI Processor کیفیت تصویر را بهبود می بخشد، حتی تصاویر با کیفیت پایین را بهبود می بخشد، این پردازنده تمام جزئیات را با دقت نشان می دهد.

رنگ های خالص و طبیعی در تلویزیون 65 اینچی ال جی nano95

فناوری Billion Rich Colors حدود یک میلیارد رنگ را نمایش می دهد و همچنین فناوری Nano Color Pro طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید می کند و رنگ های طبیعی را می بینید. فناوری Wide Viewing Angle به شما زاویه دید وسیعی می دهد.

تکنولوژی زاویه دید گسترده

تلویزیون ال جی 65 نانو 95 مجهز به فناوری Wide Viewing Angle است و زاویه دید وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین زاویه دید 60 درجه دقت رنگ را حفظ می کند و می توانید به راحتی آن را از زوایای مختلف تماشا کنید.

اکثر تلویزیون هایی که دارای پنل VA هستند، زاویه دید محدودی دارند و برای دید از جلو مناسب هستند، اما تلویزیون 65 اینچ ال جی Nano95 این محدودیت را به کمک پنل IPS و فناوری Wide Viewing Angle ندارد و می توانید تلویزیون را در داخل تماشا کنید. گروه های بدون آن نگران نباشید که رنگ ها کیفیت تصاویر را از دست می دهند.

فناوری بهبود چهره و مقیاس متن تلویزیون ال جی

فناوری ارتقاء مقیاس متن، متون موجود در تصاویر را بهبود می بخشد تا کاربران بتوانند آنها را به وضوح ببینند و نوشته را حتی از راه دور تشخیص دهند. علاوه بر این، فناوری Face Enhancing چهره افراد را در تصاویر تشخیص داده و بهبود می بخشد و کیفیت عالی را در اختیار آنها قرار می دهد. کاربران گرامی.

تصاویر روشن و واضح

تلویزیون 65 اینچ نانو 95 ال جی دارای فناوری Tru Motion می باشد، این فناوری وظیفه نمایش واضح تصاویر سریع و جلوگیری از لکنت آنها را دارد. بهبود تصویر با فناوری SQM و Picture PRO باعث حذف نویز و بهبود کیفیت تصویر می شود. تلویزیون نانو 95 مجهز به فناوری AI Brightness Control است و با استفاده از حسگر نور (IIIuminance Green Sensor) به طور خودکار روشنایی صفحه را با توجه به نور اطراف تلویزیون تنظیم می کند.

کیفیت و کنتراست تصویر را افزایش دهید

فناوری Ultra Luminance PRO رنگ‌های زنده را افزایش می‌دهد. کاهش نور محلی در تلویزیون 65 اینچی ال جی نانو 95 وظیفه بهبود نور پس زمینه را بر عهده دارد. همچنین، فناوری AI Upscaling و 8k Upscaling وضوح محتوا را بهبود می بخشد و همه چیز را در 8k بازتولید می کند.

حالت کارگردان

سری جدید تلویزیون ال جی به فناوری Filmmaker Mode مجهز شده است. فیلم و سریال در بسته بندی اصلی خود همانطور که کارگردانان مد نظر دارند نمایش داده می شود و لذت فیلم و سریال افزایش می یابد.

یک تجربه صدای سینمایی و حس حضور در سینما

ال جی تلویزیون 65 نانو95 را به امکانات و فناوری های پیشرفته مجهز می کند. این شرکت بهترین ها را در اختیار کاربران شما قرار داده است. فناوری Ultra Surround وظیفه ارائه صدای فراگیر را بر عهده دارد. ال جی دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله با 2 بلندگو و 2 بلندگو است که در مجموع توان خروجی 40 وات دارد و فناوری Clear Voice III قدرت تقویت صدای دیالوگ ها را دارد.

صدای باکیفیت با تلویزیون 65 اینچی ال جی nano95

فناوری Dolby Atmos صداهای باکیفیت را به گوش شما می رساند. شما این احساس را خواهید داشت که در سینما هستید و این باعث می شود تماشای فیلم برای شما لذت بخش تر شود. فناوری AI Acoustic Tuning صداها را با توجه به فاصله اشیاء در محیط و فاصله بیننده تشخیص داده و بهینه می کند.
با عملکرد Sound Share می توانید صدای موسیقی گوشی خود را به تلویزیون منتقل کنید، همچنین امکان انتقال صداها از تلویزیون به گوشی وجود دارد و می توانید صداها را از طریق تلفن همراه خود بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران بشنوید. علاوه بر این، AI Sound و Adaptive Sound Control کیفیت صداها را بهبود می بخشد تا بتوانید آنها را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. فناوری‌های Dolby Digital Plus، AC4، HE-AAC و Dolby Digital نیز کیفیت صدا را بهبود می‌بخشند.

65 ویژگی و عملکرد تلویزیون هوشمند نانو95

اگر به دنبال تلویزیونی با امکانات هوشمند و پیشرفته هستید، تلویزیون ال جی 65 نانو95 بهترین انتخاب است. این تلویزیون دارای اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی ThinQ AI است. دارای ریموت کنترل هوشمند مدل MR20. با فناوری Sound Share می توانید محتوا و تصاویر را به تلویزیون منتقل کنید و از آنها در صفحه نمایش بزرگ لذت ببرید و همچنین مجهز به عملکرد Sport Alert است.

لوازم خانگی هوشمند خود را با استفاده از داشبورد خانه کنترل کنید. تلویزیون 65 اینچ نانو 95 دارای قابلیت نصب برنامه می باشد. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را ضبط کرده و در اوقات فراغت خود آنها را تماشا کنید

کنترل از راه دور جادویی

ریموت کنترل مدل MR20 یک ریموت کنترل هوشمند و جادویی با دستورات صوتی است، همچنین به عنوان نشانگر ماوس عمل می کند. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است که از طریق آن می توانید جستجوی صوتی و دستورات صوتی مختلف را به تلویزیون ارسال کنید.

65 ویژگی و عملکرد تلویزیون هوشمند نانو95

سیگنال ورزشی

ویژگی Sports Alert در تلویزیون های ال جی موجود است. این ویژگی برای دوستداران ورزش از جمله فوتبال بسیار مفید است. بدون هیچ مشکلی اطلاعات شما به خصوص تیم های مورد علاقه شما را به روز رسانی و ذخیره می کند. قبل از شروع بازی یک اعلان دریافت خواهید کرد. و حتی اگر در حال تماشای نمایش یا فیلم دیگری هستید، نتایج نهایی را برای شما ارسال می کند.

طراحی فوق العاده

طراحی یکی از ویژگی های مهم تلویزیون است. تلویزیون 65 اینچ ال جی nano95 دارای طراحی خاص و شیک می باشد. حاشیه های باریک آن باعث می شود که هنگام تماشای فیلم یا چیز دیگری، روی صفحه تمرکز کنید و حواس شما پرت نشود و زاویه دید وسیعی دارد.
دو پایه محکم وجود دارد که به صورت دو شاخه طراحی شده و در دو طرف تلویزیون قرار دارند. این تلویزیون به روشی مینیمال طراحی شده است و متناسب با هر فضای داخلی است. دارای عملکرد گالری هنری است، در صورت عدم استفاده از تلویزیون، می توانید از آن به عنوان یک قاب هنری استفاده کنید.

حالت گالری هنری

تلویزیون ال جی 65 نانو 95 قابلیت نصب روی دیوار را دارد و حالت گالری هنری دارد. به این معنی که وقتی از تلویزیون استفاده نمی کند، حالت ترولی را فعال کنید، به ترتیب تصویر خاموش و مشکی است، دکوراسیون منزل شما را به هم نمی زند، بلکه جلوه ای خاص و زیبا به خانه شما می دهد. در حالت گالری (Art Gallery) زاویه دید گسترده نیز حفظ می شود. می توانید از هر زاویه ای به این قاب عکس زیبا نگاه کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل NANO90 سایز 65 اینچ"، کلیک کنید.