نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7760 سایز 75 اینچ

طراحی تمیز و متفکر

همانقدر که می گوییم کیفیت صدا و تصویر یک تلویزیون مهم ترین فاکتوری است که خریداران آن به آن توجه می کنند نمی توان از ظاهر آن چشم پوشی کرد. بدون شک وجود یک تلویزیون ثابت و شیک در بین لوازم خانگی می تواند زیبایی محیط را چندین برابر کند. تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7750 دارای ظاهری بسیار جذاب ظریف و متعادل است که می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند. صفحه نمایش آن بدون حاشیه است. بنابراین می توانید در حین انجام بازی تماشای فیلم و سریال یا هر برنامه تلویزیونی دیگری در صحنه ها غوطه ور شوید.

چون هیچ قابی وجود ندارد که بخواهد در مقابل شما نمایان شود و حواس شما را پرت کند. وقتی از کنار به این تلویزیون نگاه می کنید تلویزیونی باریک می بینید که نیاز به فضای زیادی برای نصب ندارد. برخی از درگاه های ارتباطی آن در فضاهای جعبه مانند پشت آن قرار دارند. دارای 2 پایه چنگال است که می توان آن را در سمت چپ و راست نصب کرد تا تعادل و پایداری آن را بر روی هر نوع سطحی حفظ کند. همچنین امکان نصب آن بر روی دیوار با استفاده از پایه های دیواری مختلف وجود دارد.

کیفیت تلویزیون ال جی 75UP7750 نیست

هیچ کس دوست ندارد هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه خود با تصاویر تار و نامفهوم روبرو شود. تصاویر کاملا مصنوعی و بی کیفیت ذائقه و اشتیاق بینندگان را از بین می برد. از طرفی تصاویر شفاف و پر از رنگ های متضاد و نورهای مختلف می توانند اشتیاق کاربر را تا حد زیادی افزایش دهند.

بسته به تکنیک ها و فناوری های به کار رفته در تلویزیون کیفیت تصاویر ارائه شده توسط آن نیز متفاوت خواهد بود. تعدادی از فناوری ها و تکنیک های پیشرفته در تلویزیون 75 اینچی LG UP7750 ارائه شده است تا تصاویر طبیعی و با طراوت را با کیفیت 4K تضمین کند. به کمک پردازنده 4 هسته ای خود می تواند در کمترین زمان تصاویر را پردازش و آماده کند. علاوه بر این با استفاده از عملکرد 4K Upscaling می تواند کیفیت تصویر را برای تصاویر قدیمی و بی کیفیت بهبود بخشد.

یکی از عواملی که بر وضوح تصاویر تاثیر می گذارد کنتراست آنهاست. برای این منظور از تکنیک های LG Local Contrast و HDR Dynamic Tone Mapping در تلویزیون مذکور استفاده شده است. علاوه بر این اگر تنظیمات نور نمایشگر با روشنایی محیط هماهنگ نباشد وضوح و شفافیت تصاویر کاهش می یابد. در محیط روشن باید روشنایی نمایشگر را افزایش داد و بالعکس در نور کم روشنایی نمایشگر باید کم باشد.

ویژگی کنترل روشنایی هوش مصنوعی تلویزیون فوق به طور خودکار این تنظیمات را انجام می دهد. صرف نظر از تمام موارد ذکر شده نرخ فریم یک تصویر ویدیویی نیز در کیفیت پخش موثر است. اگر فریم ها با تاخیر زیاد تغییر کنند باعث ایجاد وقفه و وقفه در زمان نمایش فیلم می شود که طبیعتا برای بینندگان بسیار آزاردهنده خواهد بود. این تلویزیون از نرخ تازه سازی 60 هرتز برای نمایش فیلم های روان و روان استفاده می کند.

تجربه تماشای فیلم معتبر با حالت Filmmaker

فیلم هایی که روی صفحه تلویزیون نمایش داده می شوند با آنچه در محل فیلمبرداری ضبط می شود متفاوت است. زیرا معمولا هر تلویزیونی از تعدادی تکنیک بر روی تصاویر و ویدئوهای خود برای بهبود کیفیت آنها استفاده می کند. برخی از کاربرانی که علاقه زیادی به سینما دارند می خواهند فیلم ها را در حین ضبط تماشا کنند. به عبارت دیگر تمایل دارند فیلم هایی را با همان کیفیت و اصالتی که در زمان ضبط و دست نخورده ضبط شده اند تماشا کنند. برای این منظور قابلیت Filmmaker Mode در تلویزیون ال جی 75UP7750 ارائه شده است. در نتیجه کاربران می توانند فیلم ها را با همان کیفیتی که ضبط شده اند تماشا کنند و مانند یک حرفه ای از تماشای فیلم لذت ببرند.

شفافیت بی نظیر در تصاویر HDR

برخی از تصاویر و ویدیوها به ویژه تصاویر مناظر طبیعی دارای تنوع رنگی و سطوح روشنایی بسیار گسترده ای هستند. برای نمایش آنها باید از فناوری هایی استفاده کرد که از کوچکترین جزئیات نیز پشتیبانی می کنند. اگر تلویزیون نتواند این تنوع رنگ و روشنایی را پوشش دهد تصاویر آن کسل کننده خواهد بود. تلویزیون 75 اینچی LG UP7750 از فناوری HDR Active برای حفظ جزئیات در تصاویر استفاده می کند. هرچه جزییات ظریف و دقیق تری را بتوان در تصویر نشان داد تصویر واقعی تر به نظر می رسد و کاربران هیجان بیشتری را تجربه می کنند. شایان ذکر است که استانداردهای پیشرفته HDR از جمله HLG و HDR10 Pro نیز در تلویزیون مذکور پشتیبانی می شود.

بهبود تصویر با پردازنده قدرتمند چهار هسته ای

قابلیت های پردازنده به کار رفته در تلویزیون تاثیر بسزایی در سرعت و دقت محاسبات و پردازش های مورد نیاز در تلویزیون دارد. سرعت پردازنده تا حد زیادی به تعداد هسته های آن بستگی دارد. پردازنده چهار هسته ای 4K با 4 هسته پردازشی در تلویزیون ال جی 75UP7750 استفاده شده است. بنابراین می توان گفت که قدرت پردازشی 4 برابر یک پردازنده تک هسته ای معمولی است. به لطف استفاده از چنین قدرت پردازشی بالایی پردازنده مذکور می تواند الگوریتم ها و فناوری های مختلفی را مبتنی بر هوش مصنوعی پیاده سازی کند. در نتیجه تسهیلات هوشمند کاربردی تری را فراهم می کند. به عنوان مثال می توان به قابلیت های AI Upscaling و AI Sound برای بهبود کیفیت صدا و تصویر اشاره کرد.

ویژگی های هوشمند به روز با تلویزیون ال جی

با تلویزیون ال جی UP7750 می توانید دستیار صوتی گوگل و الکسا را ​​که برای شما راحت تر است انتخاب کنید و تلویزیون خود را با صدای خود کنترل کنید. همچنین قابلیت جستجوی صوتی LG را دارد تا بتوانید محتوای مورد علاقه خود را به صورت صوتی جستجو کنید. جالبتر این است که در این تلویزیون یک رابط به نام داشبورد خانگی دارید که از طریق آن می توانید تنظیمات مورد نظر خود را به راحتی انجام دهید. از آنجایی که حالت هتل دارد می توانید تنظیماتی را در تلویزیون به عنوان سرپرست انجام دهید و از تغییر آن توسط افراد دیگر جلوگیری کنید. به عبارت دیگر شما می توانید شرایطی را ایجاد کنید که تنظیمات تلویزیون تنها توسط یک نفر قابل تغییر باشد تا هر فردی نتواند به صلاحدید خود آنها را دستکاری کند. همچنین برای مواقعی که گیج هستید و نمی دانید تلویزیون را روی چه کانالی تنظیم کنید و چه برنامه تلویزیونی را تماشا کنید راه حلی وجود دارد.

در این مواقع با استفاده از توصیه هوش مصنوعی برنامه هایی را که تاکنون تماشا کرده اید پیدا می کند. به این ترتیب می تواند تجزیه و تحلیل کند بفهمد به چه نوع برنامه هایی بیشتر علاقه دارید و برنامه هایی را که برای شما جذاب تر هستند را پیشنهاد کند تا از سردرگمی خلاص شوید. در حال تماشای فیلم هستید ذهنتان درگیر این است که کارگردان فیلم کیست و می خواهید بیوگرافی او را پیدا کنید و بخوانید. بدون نیاز به حمل لپ تاپ یا گوشی یا جستجو در اینترنت مجیک اکسپلورر اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد محتوای فیلم و بازیگران آن در اختیار شما قرار می دهد. این مرورگر وب دارد تا بتوانید وب سایت های مورد نظر خود را از طریق آن جستجو کنید. می توانید هر نوع اپلیکیشن کاربردی و مفیدی را بر روی تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7750 نصب کرده و از امکانات آن استفاده کنید. تمامی امکانات و امکاناتی که ذکر شد به لطف استفاده از پلتفرم هوشمند ThinQ و سیستم عامل webOS برای تلویزیون مورد نظر فراهم شده است.

تنوع در سرگرمی با تلویزیون ال جی UP7750

حوصله ات سر رفته کانال تلویزیون را عوض می کنی تا برنامه دیگری پیدا کنی. اما تعداد کانال های تلویزیون شما به قدری محدود است که نمی توانید برنامه یا محتوای جدید پیدا کنید. تلویزیون سری 7 ال جی 2021 با استفاده از قابلیت LG Channel خود می تواند کمک زیادی به شما کند. چرا که امکان دسترسی رایگان به تعداد زیادی از کانال های سرگرمی ال جی برای او ایجاد شده است. علاوه بر این از برنامه هایی مانند Freeview Play Netflix NOW TV Prime video و Disney+ پشتیبانی می کند. بنابراین می توان گفت که تلویزیون مذکور از نظر تنوع سرگرمی و راه های دسترسی دارای تمامی امکانات رفاهی است.

با Sports Alert بیشتر از همیشه مطلع هستید

شاید شما فردی باشید که علاقه زیادی به ورزش دارید و نمی خواهید حتی لحظه ای اخبار و اطلاعات مرتبط با دنیای ورزش را از دست بدهید. اما همیشه نمی توان تلویزیون خانگی را روی شبکه های ورزشی و اخبار ورزشی تنظیم کرد. راه حل چیست؟ تلویزیون سری ۷ جدید ال جی در قالب قابلیت Sport Alert راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است. با کمک این قابلیت می توانید قبل از شروع مسابقات ورزشی در حین مسابقه و پس از پایان آن اعلان وضعیت تیم های مورد علاقه خود را روی صفحه تلویزیون دریافت کنید. حتی زمانی که تلویزیون شما سریال خانوادگی مورد علاقه اعضای خانواده را پخش می کند.

تجربه بازی هیجان انگیز

بازی های ویدیویی بیشتر از الگوریتم های هوشمند پیچیده استفاده می کنند و به فناوری های تخصصی مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز دارند. بسیار مهم است که سرعت ارسال فریم ها از کنسول بازی با سرعت نمایش آنها بر روی صفحه نمایش مطابقت داشته باشد. همچنین سرعت تغییر و به روز رسانی فریم ها در یک بازی ویدیویی بسیار مهم است. فناوری های ALLM و eARC در تلویزیون 43 اینچی LG 2021 بهینه ترین مشخصات HDMI را برای بازی های ویدیویی عالی ارائه می کنند. در واقع ALLM به طور خودکار کنسول بازی را شناسایی می کند و سپس مناسب ترین تنظیمات را برای آن اعمال می کند.

eARC همچنین بهترین کیفیت صدا را با توجه به نوع بازی ارائه می دهد. همچنین قابلیتی به نام Game Optimiser ارائه شده است که دسترسی به تنظیمات بازی را برای کاربران آسان تر و آسان تر می کند. برای اینکه بتوان بازی ها را با بهترین ویژگی های گرافیکی نمایش داد گزینه ای به نام HGiG در آن ارائه شده است. این ویژگی ابتدا عملکرد و کیفیت تصویر تلویزیون را مشخص می کند سپس با استفاده از فناوری HDR ویژگی های گرافیکی را تنظیم می کند تا بهترین کیفیت بازی را برای گیمرها ارائه دهد. بنابراین کاربران بازی های ویدیویی مورد علاقه خود را با کمترین تاخیر و با کیفیت UHD انجام می دهند.

قابلیت بازتولید صدای واضح و کامل

صدا یکی از مواردی است که کیفیت آن می تواند تاثیر شگفت انگیزی بر روحیه مصرف کنندگان هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی داشته باشد. صدای خش خش هنگام تماشای موزیک ویدیو مسابقه ورزشی یا برنامه های دیگر می تواند برای کاربران بسیار آزاردهنده باشد. زیرا به کاربران اجازه نمی دهد صداها را به درستی دریافت کنند. در تلویزیون 75 اینچی ال جی UP7750 از دو بلندگو استفاده شده که توان هر کدام 10 وات می باشد. پس می توان گفت که توان خروجی این تلویزیون در مجموع 20 وات خواهد بود. اسپیکرها قابلیت Down Firing دارند و به همین دلیل صدای بم خوبی تولید می کنند. از آنجایی که دارای عملکرد تنظیم صوتی AI است می تواند ابعاد محیط اطراف خود را بدست آورد و صدا را با توجه به اندازه یا اندازه کوچک خود تنظیم کند. مثلاً وقتی تلویزیون در حال پخش است صدای زیادی در محیط ایجاد می شود که باعث اختلال در شنیدن صدای تلویزیون می شود. این تلویزیون با استفاده از Clear Voice آنها را شناسایی می کند. سپس با استفاده از تکنیک هایی وضوح دیالوگ های برنامه را افزایش می دهد تا کاربران بتوانند آن ها را با دقت و کیفیت بیشتری بشنوند. همانطور که گفته شد کاربران هرگز صداهای نامرغوب و بی کیفیت را از تلویزیون نخواهند شنید.

بلندتر و طبیعی تر بشنوید!

اکثر مصرف کنندگان از سیستم های صوتی دیگر به ویژه نوارهای صوتی در کنار تلویزیون خود استفاده می کنند. در واقع هدف آنها افزایش صدای تلویزیون با اتصال بلندگوهای خارجی است. اما مشکلی که کاربران را نگران می کند این است که این احتمال وجود دارد که صدای پخش شده از بلندگوهای تلویزیون و صدای منتشر شده از سیستم های صوتی متصل به آن با یکدیگر هماهنگ نباشند. خوشبختانه تلویزیون LG سری 7 2021 دارای قابلیت LG Sound Sync است تا بتواند هماهنگی کاملی بین بلندگوهای داخلی تلویزیون و بلندگوهای خارجی متصل به آن ایجاد کند. همچنین قابلیت بلوتوث Surround Ready به کاربران این امکان را می دهد که به صورت بی سیم دیگر بلندگوها را بر اساس استانداردهای صدای چند بعدی به تلویزیون مورد نظر متصل کنند. به این ترتیب می توان صداهای قدرتمند را به صورت همه جانبه و چند بعدی بازتولید کرد تا کاربران بتوانند صداها را در محیط طبیعی تری بشنوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7760 سایز 75 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ال جی مدل UP7760 سایز 75 اینچ"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه