نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن UHD مدل XYU725 سایز 55 اینچ

وضوح ULTRA HD 4K؛ به جزئیات باشکوه نگاه کنید

تلویزیون 55XYU725 Xvision دارای رزولوشن ULTRA HD 4K بوده و بهترین انتخاب برای مشاهده تصاویر و محتوای تولید شده با تکنولوژی روز می باشد. علاوه بر این، پشتیبانی از فناوری HDR 10 در پورت USB، رنگ هایی فراتر از واقعی را نمایش می دهد. فناوری HDR 10 با افزایش کنتراست و عمق تصاویر، جزئیات بیشتری از تصویر را در تلویزیون هوشمند UHD 4K سری Xvision 7 55XYU725 نشان می دهد.

پنل IPS؛ تصاویر واضح را از تمام زوایا ببینید

پنل IPS تلویزیون هوشمند سری Xvision 7 XYU725 سایز 55 اینچ UHD 4K لذت تماشای تصاویر را در تمامی زوایا بدون افت کیفیت و رنگ به بیننده می دهد. همچنین برای محیط های پرنور، انتخاب تلویزیون Xvision 7 XYU725 Smart UHD 4K با پنل IPS انتخاب خوبی است.

سریال هفتم; دوستی هوشمند با اندروید 11

Xvision 7 Series 7 XYU725 Size 55 UHD 4K Smart TV سیستم عامل اندروید نسخه 11 به همراه اپلیکیشن های نصب شده یک محصول هوشمند واقعی است. با اتصال به اینترنت در این تلویزیون، مخاطبان گزینه های بسیار متنوعی از دنیای سرگرمی های اینترنتی در اختیار خواهند داشت. عملکرد WIFI Direct و WIFI Screen Mirror در تلویزیون 55XYU725 Xvision نیاز به استفاده از کابل برای اتصال تلویزیون به اینترنت و تلفن را از بین می برد. اگرچه پورت های بسیار و متنوعی مانند دو پورت USB2.0 و سه پورت HDMI برای اتصال دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی به تلویزیون در تلویزیون های سری 7 XYU725 موجود است.

طراحی مدرن با حفظ استاندارد زیبایی

تلویزیون UHD 4K smart Xvision 7 سری XYU725 با طراحی ظریف و زیبا در سایز 55 اینچ ظاهری مدرن به محیط اطراف خود می بخشد. سایز این تلویزیون 50 اینچ مناسب منازل و فضاهای متوسط ​​و بزرگ می باشد.

اتصالات

تلویزیون 55XYU725 Xvision دارای 2 پورت USB.02 و 3 پورت HDMI است که امکان اتصال لوازم جانبی مختلف از جمله فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون فراهم می کند. همچنین امکان اتصال تلفن همراه و تبلت به تلویزیون 55 اینچی سری 7 XYU725 از طریق WIFI وجود دارد.

در نهایت

تلویزیون سری 7 ایکس ویژن مدل XYU725 با سایز 55 اینچ محصول جدید ایکس ویژن است که دارای رزولوشن ULTRA HD 4K، پشتیبانی از HDR10 و مجهز به پنل IPS می باشد. تمامی ویژگی های ذکر شده به پخش تصاویر با کیفیت با ثبات رنگ کمک می کند. اتصالات بی سیم تلویزیون سری 7 Xvision XYU725 مانند WIFI Direct و WIFI Screen Mirror قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون را فراهم می کند که در این صورت تلویزیون قاب آینه تلفن همراه شما خواهد بود.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن UHD مدل XYU725 سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن UHD مدل XYU725 سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.