نقد و بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل CU8000 سایز 50 اینچ

تلویزیون سامسونگ CU8000 سایز 50 اینچ یکی از سری 8 تلویزیون سامسونگ در سال 2023 می باشد.این محصول برای استفاده خانگی و روزمره برای تماشای فیلم و سریال ایده آل می باشد. تلویزیون CU8000 یکی از ارزان ترین تلویزیون های کریستال 4K سامسونگ در سال 2023 می باشد محصولی که پیش روی شماست مدل جدیدتر و جایگزینی برای تلویزیون سامسونگ BU8000 است که سال گذشته معرفی شد. این تلویزیون به جز طراحی تفاوت چندانی با تلویزیون CU8100 سامسونگ ندارد.

تلویزیون کریستال سامسونگ 50CU8000 به پنل وا مجهز است و کنتراست تصویر نسبتا خوبی دارد. به لطف پنل VA، این تلویزیون می تواند رنگ مشکی غنی را در اختیار شما قرار دهد. متأسفانه تلویزیون فوق زاویه دید باریک تری نسبت به تلویزیون های پنل IPS دارد. با توجه به این توضیحات می توان گفت تلویزیون مورد نظر برای تماشای فیلم و سریال یا برنامه های تلویزیونی در محیطی تاریک ایده آل است. اما اگر زاویه دید برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم تلویزیون هایی با پنل IPS را انتخاب کنید.

متاسفانه امسال سامسونگ پردازنده این تلویزیون را تغییر نداده و از همان پردازنده سال گذشته است پردازنده کریستال 4K در تلویزیون مذکور نیز استفاده شده است. تلویزیون 4K سامسونگ 50CU8000 به لطف این پردازنده و فناوری 4K Upscaling، تلویزیون فوق می تواند حتی محتوای با وضوح پایین را با کیفیتی نزدیک به 4K بازتولید کند. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Analog Clean View مجهز کرده است که باعث کاهش نویز تصویر در سیگنال ورودی آنالوگ و بهبود کیفیت تصویر می شود. تلویزیون پیش روی شما مجهز به فناوری HDR است و می تواند HLG و HDR10+ اما متاسفانه سامسونگ هنوز به پشتیبانی از فرمت Dolby Vision اعتقادی ندارد.

تلویزیون پیش روی شما دارای 3 پورت HDMI 2.0 و حداکثر کیفیت تصویر ممکن است 4K در 60 هرتز به طور کلی تلویزیون 50 اینچی CU 8000 سامسونگ یک تلویزیون گیمینگ حرفه ای محسوب نمی شود، اما دارای ویژگی های اولیه مناسب برای بازی است. این تلویزیون مجهز به فناوری Motion Xcelerator می باشد که تا حدودی از تار شدن تصاویر در صحنه های با حرکت سریع جلوگیری می کند. محصول فوق دارای حالت بازی و تکنولوژی ALLM می باشد. با وجود این فناوری، هنگام بازی با کنسول، تاخیر ورودی به طور خودکار کاهش می یابد.

تلویزیون سامسونگ 50CU8000 با صدای فراگیر 2 کانال و صدای استریو را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای 2 بلندگو هر کدام 10 وات و حداکثر توان خروجی 20 وات می باشد. این تلویزیون از فناوری Dolby MS12 2ch پشتیبانی می کند که شامل فناوری های Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (eAC3)، Dolby AC4 و Dolby Audio می شود. این فناوری ها کیفیت صدای تلویزیون را بهبود می بخشد تا از تماشای فیلم و سریال لذت بیشتری ببرید. سامسونگ همچنین تلویزیون مذکور را به فناوری Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) مجهز کرده است که با ردیابی اهداف یا اشیاء موجود در تصویر، صداها را دقیقاً در جایی که در تصویر تولید می شود، بازتولید می کند.

محصولی که پیش روی شماست یکی از تلویزیون های هوشمند 2023 سامسونگ بوده و از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50CU8000 مجهز به جدیدترین سیستم عامل تلویزیون این شرکت تا به امروز یعنی. تایزن نسخه 7.تایزن 7) مجهز است. این تلویزیون دارای کنترل پنل و رابط کاربری ساده و قابل قبولی است. تلویزیون فوق دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است که می توانید از آن برای نصب برنامه ها استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که تمام این فضا در اختیار شما نیست و قسمت زیادی از آن را سیستم عامل اشغال کرده است. سامسونگ برای اولین بار در سال جاری برخی از تلویزیون های خود را به پلتفرم Art NFT مجهز کرد که تلویزیون پیش روی شما یکی از آنهاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل CU8000 سایز 50 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل CU8000 سایز 50 اینچ"، کلیک کنید.