نقد و بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QN700b سایز 65 اینچ

ارائه محصول

تلویزیون سامسونگ QN700B اندازه 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 سامسونگ است که برای استفاده های حرفه ای مانند بازی، تماشای فیلم حرفه ای و البته استفاده خانگی و معمولی کاملا مناسب است. تلویزیون پیش روی شما در حال حاضر با مدل کامل QA65QN700BUXTW مونتاژ مصر و همچنین مدل کامل QA65QN700BUXZN مونتاژ مصر در بازار ایران موجود می باشد. تلویزیون QN700B از سری 7 سامسونگ و مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون QN700A سامسونگ می باشد که سال گذشته تولید و وارد بازار شد. این محصول دارای صفحه نمایش Neo QLED و کیفیت تصویر 8K می باشد. تلویزیون سامسونگ QN700B ارزان ترین تلویزیون 8K سامسونگ در سال 2022 است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش نئو QLED و کیفیت تصویر 8K می باشد.

تلویزیون های دارای صفحه نمایش Neo QLED دارای حداکثر روشنایی بالاتر و کیفیت تصویر بهتری نسبت به تلویزیون های QLED هستند. در ساخت صفحه نمایش این محصول از فناوری Mini LED استفاده شده است که دارای ماژول های اپتیکال کوچک تری است. با مزیت این فناوری، تلویزیون فعلی جزئیات بیشتری را نشان می دهد و رنگ سیاه عمیق و واقعی را نشان می دهد. تلویزیون ال ای دی Samsung Mini 65QN700B دارای رزولوشن 7680×4320 می باشد و می تواند تصاویر با کیفیت بسیار بالایی را به خوبی نمایش دهد. طبق بررسی و تست های انجام شده، این محصول دارای پنل VA می باشد. در مقایسه با پانل های IPS، پانل های VA ذاتا زاویه دید باریک تری دارند. البته سامسونگ با استفاده از فناوری Wide Viewing Angle سعی در بهبود زاویه دید این محصول داشته است. فناوری ذکر شده با ارائه زاویه دید وسیع، امکان مشاهده تصاویر واضح و باکیفیت را از هر زاویه ای به شما می دهد و این تلویزیون را به گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهای بزرگ تبدیل می کند. همچنین به لطف پنل VA، این مدل از نسبت کنتراست تصویر بهتر و قابلیت نمایش سیاهی عمیق در صحنه های تاریک و کم نور برخوردار است. تلویزیون مذکور دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است. نور پس زمینه صفحه نمایش این محصول توسط فناوری Local Dimming فناوری Quantum Matrix کنترل می شود و به کمک فناوری Ultimate 8K Dimming Pro کنتراست لازم را در تصاویر ایجاد می کند. نرخ رفرش صفحه نمایش این تلویزیون 120 هرتز است و با کمک فناوری Auto Motion Plus و Motion Rate 240 صحنه های سریع و اکشن را روان و واضح نمایش می دهد و از تار شدن آنها جلوگیری می کند. علاوه بر این، فناوری LED Clear Motion با کنترل نور پس زمینه از تار شدن تصاویر سریع جلوگیری می کند و آنها را به وضوح و دقیق نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون براق است. این محصول همچنین دارای فناوری ضد انعکاس است و از انعکاس نور محیط بر روی صفحه نمایش جلوگیری می کند و تماشای تلویزیون را حتی در محیط های روشن نیز آسان می کند. صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت است و با استفاده از فناوری کوانتوم دات حجم رنگ را 100 درصد در فضای رنگی DCI-P3 نمایش می دهد و همچنین با استفاده از فناوری One Billion Color حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را نمایش می دهد، تصاویر چشم نواز و واقعی را نمایش می دهد. .

تلویزیون 8K سامسونگ 65QN700B دارای تصویر Neural Quantum Processor Lite 8K است که از فناوری ارتقاء مقیاس 8K و AI Upscale برای حذف هوشمند نویز در صحنه ها استفاده می کند و با افزایش وضوح تصاویر، همه چیز را به 8K ارتقا می دهد. برای لذت بردن از تماشای برنامه ها در این تلویزیون، توصیه می کنیم محتوای 8K، 4K یا در نهایت 1080p را در این تلویزیون پخش کنید. این تلویزیون با استفاده از فناوری Quantum HDR 32x، محتوای HDR را از فرمت‌های HDR10 نیز به خوبی نمایش می‌دهد. HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. علاوه بر این، با استفاده از فناوری Contrast Enhancer، کنتراست تصویر را بهبود می بخشد و صحنه ها را با دقت بیشتر و نزدیک به واقعیت نمایش می دهد. این محصول دارای سنسور تشخیص نور (Eco Sensor) می باشد و با استفاده از عملکرد تشخیص روشنایی/رنگ، میزان روشنایی صفحه را با توجه به میزان نور محیط و سردی و گرمی آن تنظیم می کند تا در شرایط مختلف تصاویر واضحی را مشاهده کنید. علاوه بر این، با استفاده از فناوری Adaptive Picture، روشنایی صفحه را با توجه به نور محیط و محتوای پخش تنظیم می کند و کیفیت صحنه ها را افزایش می دهد.

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت 8K@60Hz و 4K@120Hz را دارد و اگر به صورت حرفه ای اهل بازی و بازی هستید، این تلویزیون گزینه مناسبی برای شماست. این محصول قابلیت های بازی خوبی از جمله تکنولوژی VRR و ALLM را در اختیار شما قرار می دهد که با ارائه نرخ نوسازی متغیر و تاخیر ورودی کم، بازی روان و لذت بخشی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می کند و هنگام اتصال به رایانه شخصی و کنسول هایی که دارای پردازنده AMD هستند، نرخ فریم متغیری را ارائه می دهد. سامسونگ قابلیت جدید Mini Map Zoom را به این محصول اضافه کرده است که به شما این امکان را می دهد تا در حین بازی روی قسمتی از صفحه نمایش زوم کرده و آن را با دقت بیشتری ببینید. این تلویزیون با مزیت HGIG بازی های HDR را به صورت اورجینال و با کیفیت انجام می دهد. صحنه های سریع و بازی های اکشن به کمک فناوری Motion Xcelerator Turbo Plus روان و شفاف اجرا می شوند و از تار شدن آنها جلوگیری می شود. سامسونگ با آزمایش تلویزیون های خود در آزمایشگاه های خاص، شاخص کیفیت تصویر یا PQI آن ها را تعیین می کند که عددی برای مقایسه کیفیت تصویر تلویزیون ها با یکدیگر است. PQI این تلویزیون 4700 می باشد و یکی از باکلاس ترین و با کیفیت ترین تلویزیون های این شرکت می باشد.

تلویزیون سامسونگ 65QN700B دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله است و با استفاده از 4 بلندگوی 10 واتی و 2 بلندگوی 10 واتی در مجموع 60 وات صدا را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که بلندگوهای این تلویزیون به سمت جلو (Front Firing) و پایین (Down Firing) شلیک می کنند. این مدل از تکنولوژی استفاده می کند صدای تطبیقی ​​+ صدای تلویزیون را با توجه به محیط و محتوای در حال پخش تنظیم می کند و باعث می شود در هر شرایطی بهترین کیفیت صدا را داشته باشید. علاوه بر این، با استفاده از فناوری Object Tracking Sound Lite، بسته به جایی که صدا در تصویر تولید می شود، آن را از کانال صوتی نزدیک جسم منتشر می کند و صدایی سه بعدی و واقعی ایجاد می کند. این تلویزیون از فناوری جدید Dolby MS12 2ch استفاده می کند که از فناوری های Dolby Audio، Dolby AC4، Dolby Digital Plus و Dolby Digital تشکیل شده است و کیفیت صدای خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با استفاده از فناوری Dolby Atmos صدای سینمایی را ارائه می دهد و تماشای تلویزیون را لذت بخش تر می کند. پشتیبانی صوتی دوگانه نیز یکی از قابلیت های جدید این تلویزیون است که به شما این امکان را می دهد تا همزمان تلویزیون را به 2 دستگاه صوتی بلوتوث متصل کرده و صدا را از طریق آنها پخش کنید. اگر این محصول نویز در محیط را تشخیص دهد، با استفاده از عملکرد Active Voice Amplifier صدای بلندگو را تقویت می کند تا بتوانید دیالوگ ها را حتی در محیط شلوغ به راحتی بشنوید. این محصول دارای فناوری 2.0 Q-Symphony است و در صورت اتصال به ساندبار یا سیستم صوتی سامسونگ با همین قابلیت، صدا را به صورت هماهنگ و همزمان هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی به گوش شما می رساند.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65QN700B دارای سیستم عامل تایزن نسخه 6.5 بوده و از امکانات هوشمند خوبی برخوردار است. فرقی نمی کند موبایل شما اندروید باشد یا iOS، می توانید محتوای مورد علاقه خود را روی صفحه تلویزیون به اشتراک بگذارید یا با اتصال آن به تلویزیون، صفحه نمایش موبایل را به صفحه تلویزیون منتقل کنید. اگر گوشی شما مدل گلکسی سامسونگ است، می‌توانید به راحتی آن‌ها را متصل کنید و با نزدیک کردن آن به قاب تلویزیون با استفاده از قابلیت Tap View، محتوا و صفحه نمایش را به اشتراک بگذارید. با کمک فناوری TV Sound to Mobile می توانید صدا را از تلویزیون به تلفن همراه خود منتقل کنید و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران با هدفون به آن گوش دهید. ویژگی جدید پخش برنامه به شما این امکان را می دهد که برخی از برنامه ها را از تلفن همراه خود به تلویزیون ارسال کنید و به این ترتیب با آنها کار کنید. این تلویزیون مجهز به ریموت کنترل هوشمند قابل شارژ TM2280E می باشد. این ریموت کنترل با استفاده از پنل خورشیدی واقع در پشت آن یا از طریق درگاه USB-C نصب شده در زیر ریموت کنترل شارژ می شود و نیازی به باتری جداگانه ندارد. ریموت کنترل این تلویزیون دارای میکروفون داخلی است و امکان استفاده از دستورات صوتی و جستجوی صوتی را به شما می دهد. خود تلویزیون همچنین دارای یک سنسور صدا و یک میکروفون داخلی است، بنابراین می‌توانید به آن فرمان‌های صوتی بدهید یا تا فاصله ۳ تا ۴ متری تلویزیون به صورت صوتی جستجو کنید. در زیر لوگوی سامسونگ روی بدنه تلویزیون دکمه ای برای خاموش کردن این ویژگی و محافظت از حریم خصوصی شما وجود دارد. این محصول از اینترنت اشیا یا اینترنت اشیا پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از داشبورد SmartThings، وسایل خانه و خانه هوشمند خود را کنترل و مدیریت کنید. همچنین می توانید برنامه SmartThings را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و لوازم منزل و خانه هوشمند خود را از راه دور کنترل کنید. تلویزیون های جدید سامسونگ از برنامه Google Duo پشتیبانی می کنند و به شما امکان می دهند از طریق تلویزیون تماس تصویری برقرار کنید. می توانید از دوربین موبایل خود به عنوان دوربین تلویزیون استفاده کنید یا دوربین اسلیم فیت سامسونگ تهیه کنید. با استفاده از عملکرد Multi-View، می توانید تا 2 محتوای مختلف را به طور همزمان از 2 منبع مختلف در تلویزیون پخش کنید. با استفاده از قابلیت دسترسی از راه دور، می توانید تلویزیون را به یک کامپیوتر از راه دور متصل کنید و کار رایانه خود را از طریق تلویزیون انجام دهید. از طریق عملکرد USB HID و BT HID، می توانید ماوس و کیبورد بلوتوث یا سیمی خود را به تلویزیون متصل کنید و کار خود را راحت تر انجام دهید. ویژگی های این محصول حالت محیطی + و زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنید، می توانید از صفحه نمایش آن به عنوان قاب عکس یا اثر هنری استفاده کنید یا با آپلود عکسی از فضای اطراف تلویزیون، آن را با فضا هماهنگ کنید.

تلویزیون 65 اینچی سامسونگ QN700B دارای زبان طراحی Infinity One بوده و با ظاهر زیبا و مدرن خود جلوه خاصی به محیط شما می بخشد. لبه های صفحه تلویزیون به قدری باریک طراحی شده است که تقریباً از جلو قابل مشاهده نیست. ضخامت بدنه این تلویزیون بسیار نازک و 1.78 سانتی متر است. پایه محصول فوق از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است که در وسط تلویزیون تعبیه شده و امکان قرار گرفتن تلویزیون حتی روی میزهای کوچک را فراهم می کند و فضای کمی را اشغال می کند. درگاه های ورودی و خروجی این تلویزیون بر روی دستگاهی به نام One Connect Box قرار دارند. این دستگاه از طریق یک کابل باریک مخصوص به تلویزیون متصل می شود. می‌توانید با استفاده از کابل باریک و کوتاه One Connect جعبه را در پشت پایه تلویزیون نصب کنید، یا حتی با استفاده از کابل طولانی‌تر و مخفی One Connection Invisible آن را دورتر از تلویزیون قرار دهید (مخصوصاً زمانی که نیاز به نصب تلویزیون روی دیوار.هر دو کابل در داخل جعبه تلویزیون قرار دارند و می توانید بر اساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. وجود درگاه های ورودی و خروجی One Connect Box به کاهش ضخامت قاب تلویزیون کمک کرده و فضای اطراف تلویزیون را مرتب نشان می دهد. این محصول پایه دیوار را ساپورت می کند و با ضخامت بسیار کمی که روی دیوار نصب می شود کاملا بر روی دیوار می نشیند و جلوه زیبایی به محیط شما می بخشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QN700b سایز 65 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل QN700b سایز 65 اینچ"، کلیک کنید.