نقد و بررسی تلویزیون کریستال سامسونگ مدل BU8072 سایز 75 اینچ

نقد و بررسی تلویزیون کریستال سامسونگ مدل BU8072 سایز 75 اینچ

تلویزیون 75BU8072 به عنوان جایگزینی برای تلویزیون قبلی 75AU8072 معرفی شده است. انتظار می رود این تلویزیون نیز مانند AU8072 با استقبال خوبی از سوی خریداران مواجه شود. این سری از تلویزیون های کریستالی میان رده مجهز به صفحه نمایش LED بوده و تصاویر زیبایی با وضوح 4K را در اختیار بیننده قرار می دهد. در سال 2022، سامسونگ هنوز خط تولید تلویزیون های میان رده خود را دارد. این شرکت با افزودن یک سری امکانات نرم افزاری جدید تلویزیون های جدید خود را به روز کرده است. مانند قبل، تلویزیون های جدید دارای طراحی مینیمال، فوق العاده باریک و زیبا هستند. سامسونگ در ساخت این تلویزیون از پردازنده قدرتمند کریستال 4K استفاده کرده است. این پردازنده با حذف نویز از محتوای ویدیویی، تصاویر را با وضوح 4K زیبا نمایش می دهد. به لطف فناوری Dynamic Crystal Color، طیف گسترده ای از رنگ های پویا روی صفحه ایجاد می شود و محتوای HDR در بهترین حالت نمایش داده می شود. Samsung 75BU8072 از فرمت HDR 10+ پشتیبانی می کند و تصاویری غنی از رنگ ها، جزئیات و کنتراست نمایش می دهد. تلویزیون BU8072 از 2 کانال صوتی برای پخش صدا استفاده می کند و حجم کل آن به 20 وات می رسد. با فناوری منحصر به فرد Q-Symphony، می توانید به راحتی صدای تلویزیون را با نوار صوتی متصل همگام کنید. این تلویزیون طیف گسترده ای از ویژگی های هوشمند مبتنی بر نسخه جدید سیستم عامل تایزن را ارائه می دهد. همراه با تلویزیون جدید یک کنترل از راه دور سامسونگ بدون باتری سازگار با محیط زیست ارائه می شود.

طراحی زیبا و راحت

سامسونگ در تولید تلویزیون های خود از بهترین مواد استفاده می کند، اما این همه ماجرا نیست. محصولات این شرکت به دلیل زیبایی از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای خرید تلویزیون، عمدتا طراحی آن توجه بیننده را به خود جلب می کند. تلویزیون های سامسونگ را می توان یک شاهکار واقعی در صنعت طراحی تلویزیون دانست. ظرافت و زیبایی در طراحی تلویزیون سامسونگ 75BU8072 به وضوح مشهود است. ضخامت بدنه این تلویزیون تنها 25.7 میلی متر است و در صورت نصب بر روی دیوار هیچ گونه لبه های بیرون زده ای وجود نخواهد داشت. در واقع تلویزیون روی دیوار مانند یک تابلوی هنری زیبا به نظر می رسد و دکوراسیون را از حالت سنتی خارج می کند. پایه های تلویزیون تخت 75BU8072 با فاصله کمی از سطح قرار گرفته و زیباتر شده است. این پایه ها که در دو طرف تلویزیون تعبیه شده اند، تلویزیون را محکم در برابر لرزش روی میز محافظت می کنند. وزن این تلویزیون برای مطابقت با بدنه باریک آن در مقایسه با تلویزیون های 75 اینچی موجود در بازار کاهش یافته است. یکی دیگر از نقاط قوت طراحی این تلویزیون 75 اینچی سامسونگ، حاشیه باریک اطراف صفحه نمایش است. ضخامت پایین قاب، ظاهری بسیار شیک به تلویزیون بخشیده است. قاب باریک به هیچ وجه جلب توجه نمی کند و بیننده می تواند تمام توجه خود را روی محتوا متمرکز کند. برای طراحی پنل پشتی از مواد بادوام استفاده شده است.

عکس فوق العاده با تلویزیون سامسونگ 2022

کیفیت تصویر خوب عامل اصلی خرید تلویزیون است. خوشبختانه این تلویزیون 75 اینچی سامسونگ علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت تصویر بسیار ایده آلی نیز دارد. سامسونگ از کیفیت تصویر 4K در 75BU8072 برای ارائه وضوح عالی صفحه نمایش استفاده می کند. این کیفیت تصویر به نمایش محتوای 4K به بهترین شکل ممکن کمک می کند و وضوح بی نظیری برای نمایش جزئیات کامل تصویر خواهد داشت. به لطف وضوح بالا و تراکم پیکسلی مناسب در نمایشگر، وضوح تصویر صحیح در این تلویزیون سامسونگ تضمین شده است. در واقع این تلویزیون یک رده بالاتر از مدل های معمولی 4K است که در سری تلویزیون های کریستالی سامسونگ قرار می گیرد و دلیل آن بهره مندی از طیف رنگی وسیع به لطف Dynamic Crystal Color است. طیف رنگی بسیار گسترده ای در تلویزیون های سری کریستال سامسونگ وجود دارد تا بتوان جزئیات کامل رنگی را روی صفحه نمایش داد. تلویزیون 4K سامسونگ مدل 75BU8072 با استفاده از Dynamic Crystal Color قادر است وضوح چند برابر بهتری نسبت به سایر مدل های معمولی 4K ارائه دهد.

پردازشگر تصویر 4K Crystal Processor

سامسونگ از پردازنده قدرتمند کریستال 4K در تلویزیون کریستالی BU8072 برای پردازش داده های تصویر استفاده می کند که عملکرد پردازش بسیار بالایی را ارائه می دهد. در قسمت تصویربرداری، این پردازنده وظیفه تجزیه و تحلیل داده های تصویر را بر عهده دارد تا تصاویر را در ایده آل ترین حالت برای نمایش بر روی صفحه تلویزیون آماده کند. در واقع تلویزیون 75 اینچی 4K سامسونگ می تواند با استفاده از پردازنده کریستال 4K رنگ ها و سایه های رنگ ها را در تصاویر جدا کند تا بتواند تفاوت رنگ ها را به خوبی نمایش دهد. علاوه بر این، این پردازنده قابلیت ارتقای محتوای کم را تا تقریباً 4K دارد تا با نمایشگر باکیفیت تلویزیون 75BU8072، احساس بالاترین سطح کیفیت تصویر را تجربه کنید.

قابلیت Motion Xceleration در تلویزیون سامسونگ

در صحنه های بسیار سریع از بازی های ورزشی، بازی های ویدیویی و فیلم های اکشن سریع، حرکت سریع صحنه ها باعث محو شدن پس زمینه تصاویر و در نتیجه از بین رفتن جزئیات تصویر می شود. سامسونگ برای جلوگیری از این مشکل از فناوری Motion Xceleration در تلویزیون 75BU8072 پشتیبانی می کند. این ویژگی جذاب قادر است به صورت خودکار صحنه هایی را که به دلیل حرکت سریع برخی فریم ها را از دست داده اند، تشخیص دهد. همچنین با تشخیص قاب قبل و بعد از فریم حذف شده می تواند فریم های اضافی برای نمایش تصاویر واضح تری به بیننده ایجاد کند. در واقع، ویژگی Motion Xceleration یک تجربه بصری واضح در هنگام نمایش انواع محتوای سریع بدون تار شدن صفحه نمایش ارائه می دهد.

صدایی با کیفیت و شفاف

سامسونگ پیشرفت های قابل توجهی را در تلویزیون های جدید خود اعمال کرده است تا بتوانید از بالاترین سطح وضوح صدا لذت ببرید. در تلویزیون 75BU8072 شاهد استفاده از سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی 20 وات هستیم که صدای مناسبی را در قسمت صوتی تلویزیون ایجاد می کند. برای افزایش وضوح صدا، برخی از فناوری های برتر مانند OTS Lite نصب شده است. این فناوری که مخفف Object Tracking Sound Lite است، قادر خواهد بود صدایی چند بعدی و فراگیر با فناوری هوشمند تشخیص اشیاء در تصاویر ایجاد کند. Adaptive Sound همچنین یک فناوری صدای تطبیقی ​​است که با تجزیه و تحلیل صحنه های مختلف فیلم، صدا را هماهنگ با صحنه های مختلف بهینه می کند. تلویزیون سامسونگ 75BU8072 همچنین از فناوری صدای Q-Symphony برای ایجاد هماهنگی کامل با سیستم های صوتی استفاده می کند. اگر نوار صوتی به تلویزیون متصل باشد، این فناوری قادر خواهد بود صدای بلندگوهای تلویزیون را با بلندگوهای نوار صوتی همگام کند. به این ترتیب، صدای رسا به لطف هماهنگی کامل و بازتولید صدای یکپارچه تلویزیون و نوار صوتی ایجاد می شود.

سیستم عامل تایزن

سیستم عامل تایزن دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد به نام Smart Hub است که در تلویزیون های دیگر برندهای دیگر دیده نمی شود. در تلویزیون های 2022 سامسونگ، سیستم عامل تایزن با برخی به روز رسانی های جدید همراه است که سرعت پاسخگویی و منوی کاربری آن را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. این سیستم عامل به دلیل سرعت بالا در اجرای دستورات کاربر و همچنین منوی ساده و روانی که دارد، محبوبیت زیادی در بین کاربران به دست آورده است. به طور کلی وجود عملکردهای مختلف هوشمند تاثیر بسزایی در قیمت تلویزیون و عملکرد آن دارد. خوشبختانه سامسونگ سیستم عامل تایزن را به ویژگی های بسیار مورد نیاز تلویزیون 75BU8072 مجهز کرده است تا دنیایی از ویژگی های هوشمند و کاربردی را برای شما به ارمغان بیاورد. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و همچنین می تواند دسترسی به دانلود اپلیکیشن ها را برای شما فراهم کند. منوی کاربری سیستم عامل تایزن به بهترین شکل برنامه ریزی شده است تا انواع بخش ها از جمله دسترسی به محتوای فیلم از سرویس های مختلف را سازماندهی کند و دسترسی آسان را برای شما فراهم کند.

دستیار صوتی تلویزیون سامسونگ

یکی از بهترین ویژگی‌های بخش هوشمند سامسونگ، استفاده از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ، Bixby است. این دستیار صوتی در تلویزیون 75 اینچی 4K سامسونگ تعبیه شده است تا بتوانید تلویزیون خود را با صدا کنترل کنید. در واقع این دستیار صوتی به شما این امکان را می دهد که بسیاری از کارهای مربوط به 75BU8072 را فقط به صورت صوتی انجام دهید. دستیار صوتی گوگل به صورت داخلی در تلویزیون ها برای نصب در برخی کشورها مانند ویتنام و اندونزی نیز موجود است. این تلویزیون علاوه بر بهره مندی از دستیار صوتی داخلی، قابلیت SmartThings را نیز دارد. ویژگی SmartThings مختص سامسونگ است و برای برقراری ارتباط بین تمام دستگاه های هوشمند سامسونگ در خانه استفاده می شود. به طور کلی، SmartThings می‌تواند یک ارتباط قوی بین تمام دستگاه‌های سامسونگ در خانه شما ایجاد کند (به شرط اینکه این محصولات از SmartThings نیز پشتیبانی کنند). با این اتصال قوی می توانید سایر دستگاه های هوشمند سامسونگ را به صورت صوتی روی تلویزیون 75BU8072 کنترل کنید. این ویژگی جذاب، هماهنگی کامل و بدون درز را بین تمامی محصولات سامسونگ برای زندگی راحت تر و مدرن تر ایجاد می کند.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون کریستال سامسونگ مدل BU8072 سایز 75 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون کریستال سامسونگ مدل BU8072 سایز 75 اینچ"، کلیک کنید.