نقد و بررسی تلویزیون LG مدل NANO756 سایز 55 اینچ

معرفی مختصر تلویزیون ال جی نانوسل 55NANO756

تلویزیون ال جی 55NANO756 یکی از تلویزیون های سری نانو یا نانوسل ال جی می باشد که توسط شرکت کره ای ال جی در سال 2021 ساخته و عرضه شده است.این تلویزیون از فناوری نانوسل بهره می برد که زاویه دید وسیعی دارد. تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO756 نسبت به سایر مدل های هم رده خود از جمله مدل های 50NANO80 و 49NANO80 قیمت بهتر و کمتری دارد. این تلویزیون ساخت یک شرکت کره ای و مونتاژ لهستان می باشد. سیستم عامل این تلویزیون WEB OS می باشد که کاربران را قادر می سازد تا بسیاری از امکانات هوشمند مرتبط با دنیای تکنولوژی را ارائه دهند. این محصول دارای دو گیرنده، یک گیرنده دیجیتال برای شبکه های داخلی و یک گیرنده برای نمایش شبکه های خارجی تلویزیون هوشمند نانوسل ال جی مدل NANO756 از قابلیت های NETFLIX و همچنین دستیار صوتی گوگل است. سیستم صوتی این تلویزیون 20 وات قدرت خروجی دارد و قدرت هر بلندگو 10 وات می باشد. پورت های ورودی و خروجی این تلویزیون متنوع بوده و شامل USB، HDMI می باشد. علاوه بر این می توانید از طریق گوشی به تلویزیون متصل شده و محتویات گوشی را روی صفحه نمایش پخش کنید. . و Dolby Atmos کیفیت تصاویر را افزایش می دهد و آنها را با کیفیت 4K می دهد.

پردازشگر تصویر در TV 55NANO756

به جرات می توان گفت که ال جی 55 اینچی NANO756 از پردازنده قدرتمند α5 Gen5 4K بهره می برد و کیفیت خود را به بهترین شکل ممکن نشان می دهد. یکی دیگر از عملکردهای پردازنده آلفا نسل پنجم حذف نویز تصویر است یعنی. زمانی که تصاویر را با استفاده از برنامه 4K Upscaler آنالیز می کند، نویز تصویر را گرفته و آن را به طور کامل حذف می کند و در نتیجه تصاویری بسیار واضح با جزئیات رنگی به دست می آید، علاوه بر این، این تلویزیون از فناوری HDR برای افزایش طیف رنگی محتوا و تصاویر و نمایش کامل تصاویر استفاده می کند راه طبیعی و روشن

عملکرد هشدار ورزشی

این قابلیت برای علاقه مندان به برنامه های فوتبال و ورزشی بسیار مفید است زیرا با این برنامه و تنظیم آن هرگز مسابقه ای را از دست نخواهید داد. حتی می توانید از این قابلیت در هنگام تماشای تلویزیون نیز استفاده کنید. در کنار این ویژگی می توان به قابلیت دید گسترده تلویزیون های نانوسل 50NANO756 با فناوری نانوسل اشاره کرد که برای تماشای بازی ها و مسابقات مناسب هستند چرا که کیفیت تصویر از هیچ جهتی به تلویزیون افت نمی کند.

کیفیت تصویر با فناوری نانوسل

تلویزیون 55NANO756 یکی از تلویزیون های نانوسل سری NANO756 ال جی است. یکی از پیشرفته ترین فناوری هایی که ال جی در تلویزیون های جدید خود استفاده می کند، فناوری نانو است. در تلویزیون هایی که از فناوری نانوسل استفاده می کنند، صفحه تلویزیون به ذرات ریز نانو تبدیل می شود. این فناوری زاویه دید وسیع 180 درجه را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر این، فناوری نانوسل در تلویزیون 55 اینچی LG NANO756 نور پس زمینه زیبایی را برای تصاویر ایجاد می کند و فیلم هایی با وضوح بالا را نمایش می دهد.

قابلیت HDR در تلویزیون 55NANO756

یکی از ویژگی های کاربردی مورد استفاده در تلویزیون های ال جی به خصوص سری NANO، عملکرد HDR برای محدوده دینامیکی بالا است. این فناوری که مخفف محدوده دینامیکی بالا است، در واقع اجازه می دهد طیف وسیعی از رنگ ها در تصویر و در حین پخش ویدیو دیده شود و در نتیجه تصاویری با وضوح بیشتر و عمق رنگ بیشتر به دست می آیند. این ویژگی زمانی که فیلم ها به صورت تاریک و تار نمایش داده می شوند بسیار مفید است، زیرا می توانید جزئیات رنگ را به طور کامل و روشن تر ببینید. علاوه بر فناوری HDR، تلویزیون ال‌جی 55NANO756 از فناوری HDR10 Pro & HLG Pro برای افزایش کنتراست تصویر و تصویری طبیعی و واضح استفاده می‌کند.

سیستم صوتی عالی NANO756

علاوه بر کیفیت تصویر، بدون شک کیفیت صدای عالی می تواند تجربه لذت بخشی و لذت بخشی را برای کاربران در هنگام تماشای ورزش یا فیلم های مورد علاقه خود به ارمغان بیاورد. ال جی برای اطمینان و جلب رضایت مشتریان و کاربران خود همواره از یک سیستم صوتی عالی و منحصر به فرد در طراحی تلویزیون های خود استفاده کرده است. تلویزیون ال جی 55NANO756 دارای دو بلندگو می باشد که توان خروجی هر کدام 10 وات و در مجموع 20 وات می باشد. تلویزیون نانوسل ال جی مدل NANO756 با استفاده از قابلیت AI Acoustic Tuning می تواند صدا را با توجه به نوع محیط و همچنین فاصله بیننده و تلویزیون تشخیص داده و بازتولید کند. یکی دیگر از قابلیت های صوتی این تلویزیون، اشتراک گذاری حالت صدای تلویزیون است. این عملکرد زمانی استفاده می شود که بخواهیم از نوار صوتی یا سیستم صوتی دیگر برای پخش صدا استفاده کنیم.

سیستم عامل WEB OS با قابلیت های هوشمند

یکی از فاکتورهای مهم در خرید تلویزیون، ویژگی های هوشمند آن است. این تلویزیون برای تعامل با دنیای اینترنت و تکنولوژی از سیستم عامل WEB OS که مختص ال جی است استفاده می کند

امکان اتصال گوشی به اینترنت: با کمک برنامه LG ThinQ که مخصوص تلویزیون های ال جی است و اپلیکیشن آن باید دانلود و روی گوشی نصب شود، می توانید به راحتی تلویزیون را کنترل کرده و از راه دور به تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. همچنین بسیار آسان است که محتوای گوشی موبایل خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای آن را روی صفحه تلویزیون پخش کنید و از آن لذت ببرید.

نتفلیکس

یکی از جذاب ترین قابلیت هایی که تلویزیون های هوشمند از آن استفاده می کنند اپلیکیشن نتفلیکس است که بیشتر جنبه سرگرمی و سرگرمی کاربران دارد البته برای استفاده از این قابلیت نیاز به خرید اشتراک ماهانه یا سالانه دارید. برای استفاده از این ویژگی منحصر به فرد، باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و تلویزیون شما باید از این ویژگی پشتیبانی کند.

برنامه اپل تی وی: یکی دیگر از قابلیت های هوشمند تلویزیون 55NANO756 برنامه اپل تی وی است. با کمک این برنامه می توانید فیلم ها یا موسیقی های مورد علاقه خود را از طریق تلویزیون پخش کنید.

کنترل از راه دور هوشمند NANO756

تلویزیون های قدیمی و معمولی دارای کنترل از راه دور ساده هستند و عملکرد هوشمند را ندارند. تلویزیون های هوشمند امروزی معمولا دارای یک کنترل از راه دور هوشمند هستند. کنترل از راه دور هوشمند دسترسی کاربران به اینترنت و همچنین جستجوی محتوا در گوگل و پخش و شروع فیلم و بازی های رایانه ای را برای کاربران آسان می کند. ریموت تلویزیون 55NANO756 دارای چرخ اسکرول است که هنگام خواندن محتوای متنی بسیار مفید است. ضمنا دکمه های این ریموت کنترل کاملا شیک و مهندسی طراحی شده است و استفاده از کنترل بسیار آسان است. همچنین این ریموت کنترل دارای هوش مصنوعی است که از طریق آن می توانید صدای تلویزیون و عملکردهای آن را کنترل و تنظیم کنید.

لینک های مفید:

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون LG مدل NANO756 سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون LG مدل NANO756 سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.