نقد و بررسی تلویزیون OLED ال جی مدل C2 سایز 55 اینچ

تلویزیون C2 یکی از بهترین تلویزیون ها برای بازی 4K 120 هرتز ال جی در سال 2022 است. تلویزیون ال جی C2 در واقع یک مدل جدیدتر است و جایگزین تلویزیون C1 ال جی که سال گذشته معرفی شد. تلویزیون ال جی C2 دارای کیفیت تصویر عالی و صفحه نمایش OLED است. برخلاف مدل سال گذشته، صفحه نمایش این تلویزیون OLED Evo است و حدود 20 درصد روشنایی صفحه نمایش بیشتری دارد. همچنین عمق مشکی بهتر، زاویه دید بیشتر و رنگ های دقیق تری دارد.

تلویزیون Forky LG 65C2 مجهز به پردازنده نسل پنجم آلفا 9 پردازنده هوش مصنوعی ال جی یا α9 Gen5 4K است. این پردازنده وظیفه پردازش تصویر و صدا را بر عهده دارد و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این پردازنده با استفاده از فناوری 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 وضوح تصاویر را افزایش داده و نویز آن ها را حذف می کند و همه چیز را در سطح کیفیت تصویر به نمایش می گذارد. ال‌جی با استفاده از فناوری بهبود چهره و ارتقای متن، چهره و متن‌های افراد را در تصویر تشخیص می‌دهد و وضوح و کیفیت آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

سیستم صوتی این تلویزیون شامل 2 عدد بلندگو 10 وات و 2 عدد بلندگو 10 وات که در مجموع توان خروجی 40 وات را به شما می دهد. ال جی با فناوری های Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای این تلویزیون را افزایش می دهد. همچنین با کمک فناوری Dolby Atmos و OLED Surround صدای فراگیر مجازی تولید می کند و باعث می شود از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

این تلویزیون دارای 4 پورت می باشد HDMI 2.1 و قابلیت نمایش کیفیت تصویر Forky را با نرخ ۱۲۰ هرتز دارد. این محصول از فناوری ALLM و VRR و همچنین فناوری های سازگار با AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync پشتیبانی می کند. همچنین دارای قابلیت HGiG است و جزئیات بیشتری را در هایلایت و سایه بازی های HDR نشان می دهد.

تلویزیون هوشمند LG 65C2 به آخرین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 مجهز است البته ال جی این سیستم عامل را webOS 22 نامیده است که نشان دهنده سال ساخت آن است. این محصول دارای ریموت کنترل جادویی و هوشمند ال جی مدل MR22GN می باشد که همانند مدل سال گذشته دارای قابلیت NFC و Magic Tap می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی تلویزیون OLED ال جی مدل C2 سایز 55 اینچ" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی تلویزیون OLED ال جی مدل C2 سایز 55 اینچ"، کلیک کنید.