نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S20R

برای لحظات فراموش نشدنی فیلم! با سیستم سینمای خانگی Sony HTS20R مکانی گرم و دنج را برای خود انتخاب کنید. بلندگوی اصلی و 2 ساب ووفر علاوه بر نوار صوتی شیک و قدرتمند با استفاده از 400 وات و فناوری Dolby شما را مستقیماً به قلب فیلم های مورد علاقه خود می اندازد. صدای قدرتمند و قدرتمند 5.1 کاناله این محصول تمامی نیازهای شما را برآورده می کند، روی کنترل این محصول می توانید بسته به محیط و حال و هوا و آنچه در حال تماشا یا گوش دادن هستید گزینه هایی را انتخاب کنید. استاندارد، سینما، موسیقی و شب در حالت سینما، صدا بین ساب ووفرها به گردش در می آید تا محیط فیلم را فراگیرتر کند. در حالت صوتی که برای گزارش های خبری و ورزشی مناسب است، مطمئن باشید که کلمه ای را از دست نخواهید داد. در حالت شب، اگر در اواخر شب مشغول تماشای فیلم هستید، این حالت را روشن کنید، حتی با حجم کم، هیچ صدایی را از دست نخواهید داد. و اگر فقط می خواهید به موسیقی گوش دهید، می توانید از آهنگ های خود با بلوتوث یا پورت USB لذت ببرید. همچنین این محصول به راحتی تنظیم می شود و تقریباً آماده از جعبه خارج می شود.

بسیاری از کاربران تنها از محصولات این برند استفاده می کنند. سونی همیشه محصولات با کیفیت و بادوام تولید می کند. در بین محصولات موجود در بازار، بهترین محصولات همیشه از سونی بوده است. نوار صوتی HT-S20R یکی از محصولات با کیفیت عالی است. سونی این نوار صوتی را با ویژگی های بی شماری پر کرده است.

قابلیت هایی که این ساندبار به کار برده است باعث شده این محصول بیشتر از یک ساندبار معمولی کار کند و کارایی بالایی داشته باشد. با وجود کیفیت بالا و امکانات زیاد و متنوع، می توانید قیمت مناسب این محصول را مشاهده کنید. ساندبار سونی قیمت بسیار مناسبی دارد، بنابراین اکثر مصرف کنندگان می توانند آن را بخرند و مشکلی برای پرداخت هزینه آن ندارند.

طراحی ساندبار خوابیده

برای همه مصرف کنندگان مهم است که محصولی که خریداری می کنند بسیار زیبا و شیک باشد. زیبایی محصولات مکمل زیبایی محیط بوده و زیبایی آن را چند برابر می کند. سونی همواره سعی کرده است تا علاوه بر توجه به کیفیت و عملکرد محصول، محصولات را به زیباترین شکل ممکن طراحی کند. یک تیم مجرب و آگاه، بیست و چهار ساعت شبانه روز برای یافتن طرح های زیبا برای محصولات کار می کنند.

ساندبار خوابیده سونی که به آن نوار خوابیده نیز می گویند، زیبایی زیادی دارد. این نوار مشکی است. اکثر تلویزیون هایی که تولید می شوند مشکی رنگ هستند. رنگ تلویزیون و ساندبار هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کرده و جلوه محیط را زیباتر کرده است.

میله درازکش از پلاستیک ساخته شده است. این پلاستیک بسیار مقاوم است و مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این ساندبار بسیار ساده است. سادگی این محصول در استایل آن نقش بسزایی دارد. بر روی بدنه این ساندبار برند SONY به زیبایی حک شده است. با نگاهی به این برند می توان به اوج قدرت این شرکت پی برد. این میله درازکش باید در کنار تلویزیون باشد.

به دلیل ارتفاع کم، امکان قرار دادن آن در زیر تلویزیون، روی میز وجود دارد. این ساندبار به هیچ وجه میدان دید شما را کاهش نمی دهد. البته در صورت تمایل می توانید آن را به دیوار هم متصل کنید. با نصب این ساندبار بر روی دیوار، امکان دست زدن کودکان به آن کاهش یافته و زیبایی محیط چندین برابر می شود.

طراحی ساب ووفر HT-S20R

ساندبار 400 واتی HT-S20R یک ساب ووفر نیز دارد. این یک ساب ووفر بی سیم است. از آنجایی که این اسپیکر بی سیم است، به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید.

اسپیکر را در هر جایی از اتاقی که تلویزیون در آن قرار دارد قرار دهید و به صدای با کیفیت آن گوش دهید. اگر اتاق بزرگی دارید، می توانید بلندگو را دور از تلویزیون قرار دهید تا کل اتاق صدایی با کیفیت و جذاب داشته باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که بهتر است اسپیکر را با فاصله کمی از تلویزیون قرار دهید و بلندگوها را در اتاق پخش کنید.

رنگ این اسپیکر نیز مانند ساندبار مشکی است و همچنین از پلاستیک ساخته شده است. این پلاستیک بسیار بادوام است. از طرفی برند SONY روی اسپیکر HT-S20R نیز دیده می شود.

پخش صدای سه بعدی و فراگیر

تلویزیون هایی که سونی تولید و به بازار عرضه می کند، اغلب صدایی عالی و فراگیر دارند. بسیاری از کاربران دوست دارند کیفیت صدای بهتری با حجم بیشتر داشته باشند. البته این امکان هم وجود دارد که تلویزیونی که استفاده می کنید کیفیت صدای خوبی نداشته باشد و بخواهید کیفیت صدا را ارتقا دهید.

نوار صوتی سونی HT-S20R می تواند مشکل شما را حل کند و صدای فراگیر واقعی را در اختیار شما قرار دهد. وظیفه اصلی ساندبارها افزایش کیفیت و حجم صدا است. نوار صوتی 400 واتی سونی می تواند صدایی فوق العاده با کیفیت و همه جانبه را در اختیار شما قرار دهد. این ساندبار دارای ظرفیت 400 وات می باشد.

با وجود این قدرت بالا، می توانید از تماشای تلویزیون کاملا لذت ببرید و احساس کنید صداهایی که می شنوید واقعی هستند. HT-S20R صدای سه بعدی را تولید می کند. این صدای سه بعدی کل اتاق را پوشش می دهد، بنابراین برای شنیدن صدا نیازی به نشستن نزدیک تلویزیون ندارید.

تا حد امکان از فیلم ها و سریال ها لذت ببرید

با Sony HT-S20R می توانید از فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. این نوار صوتی با محتوای در حال پخش سازگار می شود و باعث می شود از برنامه مورد علاقه خود بیشترین لذت را ببرید. این نوار صوتی هنگام نمایش محتوای اکشن یا موارد مشابه به طور خودکار صدایی مرتبط با آن محتوا و با لحن مناسب پخش می کند.

ویژگی های HT-S20R

این ساندبار ویژگی های زیادی دارد. یکی از این امکانات دالبی دیجیتال است. این ویژگی کیفیت صدا را بهبود می بخشد و نویز را حذف می کند. این ساندبار دارای ویژگی های دیگری مانند کنترل از راه دور، اتصال بلوتوث و … می باشد که هر کدام را جداگانه توضیح می دهیم.

مصرف برق ساندبار سونی HT-S20R بسیار کم بوده و در مصرف آن صرفه جویی می کند. این ساندبار به راحتی متصل می شود و کار شما را آسان می کند.

قابلیت اتصال با بلوتوث

یکی از ویژگی های عالی ساندبار سونی HT-S20R قابلیت اتصال از طریق بلوتوث است. گوشی خود را به راحتی از طریق بلوتوث به نوار صوتی متصل کنید و به هر نوع موسیقی که دوست دارید گوش دهید. در برخی از ساندبارهای قدیمی امکان اتصال گوشی به ساندبار از طریق کابل وجود داشت.

امروزه می توانید گوشی خود را از طریق کابل به HT-S20R وصل کنید. اما شلختگی جزئی ایجاد می کند. از طرفی باید گوشی را خیلی نزدیک به نوار صدا قرار دهید زیرا طول کابل کوتاه است.

اتصال گوشی به ساندبار از طریق بلوتوث مسافت نسبتا طولانی تری را پوشش می دهد، از طرفی کیفیت صدا نیز بالاتر خواهد بود. می توانید با استفاده از نوار صوتی Sony HT-S20R به هر آهنگی که دوست دارید گوش دهید و از شنیدن آهنگ با صدای عالی لذت ببرید.

ورودی USB

روی اسپیکر یک پورت USB تعبیه شده است. اکثر ساندبارها این ویژگی را دارند و HT-S20R نیز از این قاعده مستثنی نیست. می توانید فلش و مموری استیک خود را به این اسپیکر متصل کرده و به آهنگ های روی فلش مموری گوش دهید. با این پورت می توانید هر نوع فلش را به HT-S20R متصل کنید و از آهنگ ها لذت ببرید.

در مهمانی های خود فقط فلش ​​را به بلندگو وصل کنید و همه از صدا لذت خواهند برد. این صدای بی نظیر رنگ و طعمی متفاوت به مهمانی های شما می بخشد.

کنترل از راه دور

Sony HT-S20R دارای یک کنترل از راه دور است. این ریموت کنترل مزایای زیادی دارد و نقش مثبتی در راحتی شما ایفا می کند. با این ریموت می توانید نوار صوتی را از راه دور تنظیم کنید. صدا را روشن و خاموش یا کم و زیاد کنید. با استفاده از این ریموت، نیازی نیست که به کنار تلویزیون بروید و آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

همانطور که می توانید تلویزیون را از راه دور با استفاده از کنترل از راه دور کنترل کنید، می توانید همین کار را برای نوار صوتی نیز انجام دهید. همچنین می توان از کنترل تلویزیون برای نوار صوتی استفاده کرد. در نتیجه زمانی که ریموت نوار صوتی به هر دلیلی گم یا خراب شد، نیازی به خرید مجدد آن ندارید.

هر یک از دکمه های کنترل از راه دور برای عملکرد خاصی مناسب است. با استفاده از این ریموت می توانید حالت سینما، موسیقی، فیلم و … را انتخاب کنید.

خلاصه

تا به حال نگاهی به ساندبار 400 واتی HT-S20R انداخته ایم این ساندبار کیفیت صدای عالی دارد و قادر است صدا را با کیفیت بالا بازتولید کند و به گوش شنونده برسد. این نوار صوتی صدای سه بعدی و فراگیر را بازتولید می کند و کل اتاق را پوشش می دهد. ویژگی هایی در این ساندبار تعبیه شده است تا عملکرد عالی و عملکردی بیشتر از یک ساندبار معمولی داشته باشد.

میزان خرابی HT-S20R بسیار پایین است. این نوار صوتی برای سال ها بدون خرابی یا از دست دادن عملکرد کار می کند و صدای عالی را به شما می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه خرید ساند بار سونی HT-S20R 400 وات با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S20R" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S20R"، کلیک کنید.