نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S40

سیستم صوتی سونی S40R یکی از بلندترین و بهترین سیستم های صوتی موجود در بازار است که با شنیدن صدای فوق العاده اش همه را شگفت زده می کند. این سیستم صوتی صدایی فراتر از حد انتظار کاربری دارد که توان خروجی آن 600 وات از 5.1 کانال است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که چنین دستگاهی باید داشته باشد طراحی زیبا و چشم نواز آن است، خوشبختانه ساند بار سونی طراحی زیبا و هوشمندی دارد که به منحصر به فرد بودن تلویزیون های شما می افزاید و با رنگ مشکی خود با محیط شما هماهنگ می کند. این سیستم از 4 قسمت مجزا تشکیل شده است که هر کدام دارای طراحی و وظیفه خاصی می باشد که شامل : نوار صوتی نواری شکل که به سیستم خوابیده معروف است و در زیر تلویزیون قرار می گیرد و اکثر کارها را بر عهده دارد و از 3 اسپیکر شکل می گیرد. . تمامی پورت ها و دکمه ها در پشت این سیستم قرار دارند. سایر قسمت های ساندبار سونی S40R شامل یک ساب ووفر مستطیلی، دو بلندگو با ارتفاع نسبتا کم و یک آمپلی فایر قابل اتصال به دیوار است. همه این قسمت ها در کنار هم قرار می گیرند تا صدایی رسا و کامل ایجاد کنند.

طراحی مینیمال سیستم صوتی سونی S40R

طراحی و ظاهر عناصر ضروری هنگام خرید ساندبار در نظر گرفته می شود. زیرا بعد از قیمت، طراحی اولین چیزی است که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و باعث خرید می شود. سونی یکی از تولیدکنندگان قدرتمند و موفق در زمینه تولید صدا و تصویر است و هر ساله با محصولات عظیم و باکیفیت خود محبوبیت و طرفداران زیادی را به خود جلب می کند.

ساندبار سونی HT-S40R یکی از قدرتمندترین عملکردهای این شرکت است که طراحی منحصر به فرد و مدرن آن حرفی برای کاربران آسان گیر باقی نمی گذارد و به راحتی در دل هر بیننده ای جای می گیرد و او را به خرید وا می دارد. همانطور که اشاره کردم، این مدل از پنج قسمت تشکیل شده است. یک نوار خط و ساب ووفر بی سیم و دو بلندگوی کوچک و یک آمپلی فایر برای کنترل دستگاه از جمله اعضای این مدل هستند. وقتی این دستگاه را در اطراف تلویزیون نصب می کنید، متوجه می شوید که این مدل چقدر مدرن و شیک است زیرا بر محیط تأثیر می گذارد و آن را به زیباترین شکل شکل می دهد.

بدنه جمع و جور و شیک این مدل با رنگ مشکی تزئین شده است; برای هر دکوراسیون بدنه آن علاوه بر زیبایی دارای کیفیت و کاربردی است و با پلاستیک مرغوب می توانید بدون خط از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید. نیازی به گفتن نیست؛ که با توجه به طرح افقی خود دارای نوار خطی می باشد. می توان آن را روی میز تلویزیون قرار داد، اما بلندگوهای کوچک و ساب ووفر را می توان به لطف کابل ها در هر زاویه ای قرار داد و صدا را از همه نقاط با کیفیت عالی دریافت کرد. همچنین می توانید با در نظر گرفتن کنترل و تنظیمات دستگاه، کنترلر تقویت کننده را روی میز تلویزیون قرار دهید.

تعدادی دکمه برای راه اندازی دستگاه و اعمال حالت های مختلف صدا روی آمپلی فایر نصب شده است. پورت و پورت های ارتباطی نیز در پشت نوار خط تعبیه شده بودند تا از بهم ریختگی و سردرگمی کابل ها و سیم ها در جلوی تلویزیون جلوگیری شود. نیازی به گفتن نیست؛ تمامی اعضای این خانواده به جز ساب ووفر قابلیت اتصال به دیوار را دارند و در نتیجه می توانید با نصب آنها بر روی دیوار صدایی قدرتمند و رسا منتشر کنند و محیطی تمیز و بی عیب برای خود ایجاد کنید. اگر کیفیت و کارایی می خواهید؛ من سیستم صوتی Sony HT-S40R را از Digicode توصیه می کنم.

خودت را در میان امواج دریا احساس کن!

همانطور که اشاره کردید؛ نسل جوان امروزی برای صداهای دلنشین اهمیت زیادی قائل است و انتظار دریافت موسیقی و صداهای دلنشین با صدایی قدرتمند و رسا دارد، اما متاسفانه تلویزیون های امروزی با بدنه نازک و بلندگوهای دستی خود نمی توانند شنوندگان را راضی کنند. بنابراین فکر خرید ساندبار در ذهن افراد قرار می گیرد. Digicode قیمت نوار صوتی Sony S40R و همچنین ویژگی های عالی را ارائه می دهد. تا از شنیدن موسیقی مورد علاقه تان خوشحال شوید. این دستگاه از بلندگوهای 5.1 کاناله استفاده می کند که به لطف این ویژگی صدای دلپذیر و فراگیر را استخراج می کند.

تعریف دیگری از صدا

توان خروجی صدای این مدل 600 وات; با این سطح از صدا و توانایی، او قادر است; در صداهای بلند و واضح غوطه ور شوید و به شنونده حس حضور و نشستن لایه لایه صدا را بدهید. ساب ووفر بی سیم این مدل با ارائه صدایی با ارتفاع عالی، کوچکترین جزئیات صدا را با کیفیت بالا به گوش شنوندگان رسانده است و برای به اوج رساندن آنها، فناوری های پیشرفته ای برای دستیابی به صدایی قدرتمند تعبیه شده است. این دارایی ها Dolby Digital و Dolby Audio و تقویت کننده صدای S-master هستند. این فناوری ها دست به دست هم می دهند تا صدایی قدرتمند، رسا و جامع ایجاد کنند تا به بهترین شکل ممکن به شنوندگان منتقل شود.

در نهایت با ارائه صدایی جامع و دلنشین با جزئیات بیشتر هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شنوندگان را شگفت زده می کند. حالت های استاندارد صدا، موسیقی، سینما و شب در این محصول گنجانده شده است، به لطف این اکولایزرها می توانید حالت ها را با موسیقی در حال پخش ترکیب و ادغام کنید و به این ترتیب تجربه شنیداری عالی را به دست خواهید آورد. برای انتخاب این حالت ها دکمه هایی روی کنترلر نصب شده است که به راحتی می توانید آنها را اعمال کنید. ناگفته نماند؛ با حالت سینما احساس حضور در قلب سینما را به کاربر می دهد.

فناوری Dolby Digital در نوار صوتی Sony S40R

سونی در طراحی ساندبار سونی S40R از قابلیت های دالبی دیجیتال استفاده می کند. به لطف این ویژگی و اسپیکرهای 5.1 کاناله، صدایی کامل و روح نواز را بدون ایجاد اعوجاج و یا حتی از دست دادن کوچکترین جزئیات صدا برای شنوندگان به بهترین نحو و با احاطه کردن کاربران از چهار طرف با صدایی قدرتمند به شنوندگان ارائه می کند. غرق می شود و در موسیقی غوطه ور می شود. در نهایت از صدایی با کیفیت و شفاف از سیستم صوتی 600 واتی S40R لذت ببرید و از تجربه شیرین گوش دادن به صدای سینمایی لذت ببرید.

لینک های سیستم صوتی سونی S40R

یکی از مهم ترین اتصالات و قابلیت های ساندبار قابلیت اتصال به تلویزیون است. اما این ارتباط چگونه ایمن می شود؟ همانطور که در بالا اشاره کردم پورت HDMI Arc و پورت ارتباطی در این مدل وجود دارد که به لطف این ویژگی امکان اتصال سیمی از طریق کابل را فراهم می کند. هنگامی که نوار صوتی را به تلویزیون وصل می کنید، اتصال در کمترین زمان انجام می شود. با اتصال کابلی بین سیستم صوتی و تلویزیون، می توانید فیلم، سریال، موسیقی را تماشا کنید یا اخبار جهان را با صدایی عالی دریافت کنید و لذت تماشای و گوش دادن به محتوای پخش شده را دوچندان کنید.

یا عزیزم دوست داری مسابقات ورزشی و تیم مورد علاقه ات رو با حجم بالا دنبال کنی. با سطح صدای 600 واتی این نوار صوتی هیجان زده شوید. یکی دیگر از مزایای این ساندبار قابلیت اتصال به USB است. به لطف این عملکرد، می توانید آهنگ ها یا فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را بر روی فلش مموری خود ذخیره کنید. آن را به ایستگاه ویژه متصل کنید و از تماشا و شنیدن محتوای آن با سطح صدای 600 وات لذت ببرید.

سایر ویژگی های نوار صوتی سونی S40R

ساندبار سونی S40R با وجود امکانات فراوان، قیمت بسیار مناسبی دارد، بنابراین خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. این محصول علاوه بر ارائه اتصالات سیمی دارای; همچنین از اتصال بی سیم بهره می برد. اتصالات بی سیم از شلختگی کابل ها جلوگیری می کند که هم برای مرتب کردن محیط موثر است و هم ظاهری تمیز و زیبا به محصول می دهد. یکی از ویژگی های بی سیم ساندبار سونی 400 وات اتصال بلوتوث است.

به لطف این قابلیت می توان به ارتباط تلویزیون و ساندبار اشاره کرد. برای برقراری این ارتباط کافی است به قسمت تنظیمات رفته و با فعال کردن بلوتوث در هر دو دستگاه یک اتصال بی سیم خالص و بدون وقفه و اعوجاج ایجاد کنید. و از تماشای برنامه های تلویزیونی لذت ببرید. همچنین می توانید از بلوتوث برای اتصال بین نوار صوتی و تلفن اندرویدی خود استفاده کنید.

برای انجام این اقدامات باید به تنظیمات رفته و بلوتوث را فعال کنید. به لطف این عملکرد می توانید به راحتی آهنگ ها را از گوشی خود به نوار صوتی انتقال دهید و با قدرت و توان 400 وات از گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرید. سیستم صوتی S40R از یک کنترل از راه دور باکیفیت و کارآمد بهره می برد، بنابراین می توانید تنظیمات مربوطه را حتی از راه دور انجام دهید و نیازی نیست برای کارهای ساده و پیش پا افتاده از جای خود بلند شوید.

نتیجه گیری نهایی

سازندگان بدنه تلویزیون را روز به روز نازک و ظریف طراحی می کنند که بر روی بلندگوها تاثیر منفی می گذارد و در نتیجه صدای خروجی نمی تواند پاسخگوی نیاز کاربران حرفه ای باشد. بنابراین فکر کاربران برای خرید دستگاه تقویت کننده صدا را شامل می شود. از جمله دستگاه های طراحی شده برای افزایش صدا می توان به ساندبار اشاره کرد. Soundbar در واقع یک نسل جدید و پیشرفته از سینمای خانگی است.

سونی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه محصولات صوتی و تصویری است. او این بار سیستم صوتی سونی S40R را معرفی کرد و آن را به امکانات بی شماری مجهز کرد. طراحی شیک و جذاب این مدل در همان نگاه اول، حتی نظر کاربران را به خود جلب می کند. این مدل از 5 بلندگو و 1 ساب ووفر تشکیل شده است. بنابراین می توان گفت؛ این نوار صوتی 5.1 کاناله است. این اسپیکرها قدرت ارائه صدایی کامل و لذت بخشی را دارند. فناوری های Dolby Digital و Dolby Audio در این مدل وجود دارند که به لطف آن ها صدایی قدرتمند و شفاف در محیط منتشر می کنند به طوری که شنونده احساس می کند در سینما نشسته و فیلم و سریال را به صورت زنده تماشا می کند.

ارائه صوتی 600 وات، هر محتوایی را با صدای عالی و قدرتمند دریافت کنید. HDMI و USB از جمله پورت های ارتباطی این محصول هستند که امکان اتصال و لوازم جانبی را فراهم می کنند. یکی از نقاط قوت و کارایی اصلی این دستگاه ارتباط بین ساندبار و تلویزیون است. بلوتوث همچنین امکان اتصال بی سیم را فراهم می کند و استفاده از آن را آسان می کند. در آخر خرید ساندبار سونی S40R را با قیمتی مقرون به صرفه از فروشگاه دیجی کد به شما توصیه می کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S40" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S40"، کلیک کنید.