نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S700

ساندبار سونی مدل S700

ساندبار Sony HT-S700RF محصولی از شرکت سونی با طراحی شیک و زیبا می باشد. این ساندبار سونی دارای بلندگوهای 5.1 کاناله با توان خروجی 1000 وات است که صدایی شفاف و رسا ارائه می کند. سونی برای این موسیقی متن از Dolby Digital استفاده می کند که به بهبود سطح کیفیت صدا کمک می کند. از دیگر ویژگی های صوتی این نوار صوتی می توان به تقویت کننده دیجیتال نوع “S-Master” و صدای فراگیر قدرتمند با پشتیبانی از فرمت DTS اشاره کرد. با این ویژگی ها می توان نتیجه گرفت که این نوار صوتی بهترین همراه تلویزیون است. به علاوه توان خروجی 1000 وات و پشتیبانی از قابلیت های صوتی در این ساندبار می تواند برای هر سالن و محیطی مناسب باشد. وجود پورت های USB و HDMI در این نوار صوتی به کاربر امکان اتصال انواع فایل های شخصی اعم از صوتی و تصویری را می دهد. با استفاده از ورودی HDMI یا نوری، می توانید صدا را از فایل های خود در تلویزیون پخش کنید. با استفاده از پخش جریانی بلوتوث در این نوار صوتی، موسیقی مورد علاقه خود را از تلفن هوشمند خود با فناوری بی سیم بلوتوث پخش کنید. همچنین این نوار صوتی از فرمت های صوتی نیز پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با نوار صوتی Sony HT-S700RF، می توانید با ما ادامه دهید.

در یک نگاه

  • صدای فراگیر 5.1 کانال واقعی دارد
  • دارای 1 پورت ورودی AUX از نوع 3.5 میلی متری
  • پشتیبانی از اپلیکیشن سونی
  • مرکز موسیقی برای مدیریت و کنترل نوار صوتی از طریق تلفن همراه هوشمند
  • عملکرد Voice Mode برای بهبود و تقویت صدای دیالوگ ها و شنیدن بهتر صدای گوینده
  • فناوری Dolby Digital برای بهبود کیفیت صدا
  • یک ساب ووفر SA-WS700RF وجود دارد
  • قابلیت HDMI-CEC برای کنترل نوار صدا از طریق کنترل از راه دور تلویزیون (در صورتی که نوار صدا از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل شده باشد)
  • پشتیبانی از مدولاسیون بلوتوث FHSS (Frequ Hopping Spread Spectrum)
  • تکنولوژی S-Master Digital Amplifier برای بهبود کیفیت صدا و کاهش مصرف برق با استفاده از تقویت کننده دیجیتال
  • دارای بلندگوهای فراگیر (Surround Speakers) مدل SS-SS700RF
  • یک صفحه کاراکتر برای نمایش اطلاعات وجود دارد
  • عملکرد Bravia Sync (HDMI-CEC) برای کنترل نوار صدا از طریق کنترل از راه دور تلویزیون (اگر نوار صدا از طریق کابل HDMI به تلویزیون سونی وصل شده باشد)
  • 1 پورت USB نوع A وجود دارد (فقط برای به روز رسانی نوار صوتی استفاده می شود.)
  • فناوری فراگیر دیجیتال DTS برای ایجاد صدای فراگیر مجازی
  • 1 ساب ووفر 240 وات وجود دارد
  • فناوری Dolby Digital 5.1 یا Dolby 5.1 برای ایجاد صدای فراگیر و سه بعدی
  • ویژگی حالت شب برای شنیدن صداها به وضوح حتی هنگام تماشای محتوای کم حجم (فقط نرم افزار تلفن همراه)
  • دارای نوار صوتی (Bar Speaker) مدل SS-S700RF
  • پشتیبانی از فرمت LPCM با 2 کانال صوتی
  • فرکانس پشتیبانی بلوتوث از 2.4000 گیگاهرتز تا 2.4835 گیگاهرتز

صدای واضح و فریبنده در نوار صوتی Sony HT-S700RF

همانطور که می دانید ساندبار سونی HT-S700RF برای پخش صدا و موسیقی استفاده می شود. این نوار صوتی سونی صدا را با کوچکترین جزئیات و متشکل از تمامی فرکانس ها به گوش کاربر خواهد رساند. با استفاده از بلندگوهای 5.1 کاناله و توان خروجی 1000 وات، کل خانه شما را با صدایی باکیفیت پر می کند. ال‌جی Dolby Digital را برای بهبود کیفیت صدا در این سینمای خانگی مشخص کرده است. استفاده از بلندگوهای 5.1 کاناله با توان خروجی 100 وات به همراه یک ساب ووفر قدرتمند صدایی شفاف و رسا ارائه خواهد کرد. در نتیجه می توان گفت که نیازی نیست نگران کیفیت صدای این سینمای خانگی باشید زیرا صدایی شفاف و بلند را ارائه می دهد.

“S-Master” فناوری تقویت دیجیتال سونی است که به آن اجازه می دهد صدای بزرگتر و پویاتری ارائه دهد. برخلاف تقویت کننده های آنالوگ سنتی، تقویت کننده دیجیتال S-Master از توان کمتری برای تولید سیگنال استفاده می کند. علاوه بر این، تقویت کننده های دیجیتال S-Master کیفیت صدایی با وضوح بالا را ارائه می دهند و از کاهش نویز جلوگیری می کنند.

همه ما با گوشی های هوشمند خود به موسیقی مورد علاقه خود گوش می دهیم، اما گاهی اوقات برای پخش آن به صدایی با کیفیت بهتر و شفاف تر نیاز داریم. ساندبار سونی HT-S700RF این مشکل را برای ما حل خواهد کرد. این نوار صوتی سونی دارای اتصال بلوتوث است. نوار صوتی Sony HT-S700RF با توان خروجی 1000 وات را به راحتی به بلوتوث متصل کنید و از موسیقی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید. آهنگ ها را از تلفن هوشمند خود به نوار صوتی سونی از طریق اتصال بلوتوث انتقال دهید و در مهمانی ها و جشن ها فضایی صمیمی ایجاد کنید.

ارتباطات نوار صوتی سونی HT-S700RF

با استفاده از پورت های HDMI و USB به راحتی به طیف وسیعی از تلویزیون ها متصل شوید. فایل های چند رسانه ای، صدا و تصویر خود را از طریق ورودی های HDMI و USB به تلویزیون وصل کنید. HDMI به شما امکان می دهد با استفاده از یک کابل صدا را از تلویزیون منتقل کنید. تلویزیون خود را از طریق کابل HDMI به نوار صوتی وصل کنید و از محتوای داخل آن لذت ببرید. همچنین، اگر تلویزیون شما با HDMI سازگار نیست، می توانید از طریق ورودی OPTICAL اتصال برقرار کنید. با استفاده از فناوری بلوتوث در این نوار صوتی سونی، آهنگ های مورد علاقه خود را از تلفن هوشمند خود با صدای فراگیر پخش کنید.

طراحی فشرده نوار صوتی Sony HT-S700RF

همانطور که از ظاهرش می بینید، این نوار صوتی سونی بسیار جمع و جور و شیک است. سونی آن را به گونه ای طراحی کرده است که برای هر کاربری جذاب باشد. این ساندبار سونی HT-S700RF دارای یک ساندبار خوابیده، یک ساب ووفر و دو بلندگوی ایستاده است که با رنگ مشکی خود جلوه زیبایی به خانه شما می بخشد. ساب ووفر آن سیمی است و با توان خروجی 240 وات آن نیازی به شنیدن صدای قدرتمند و جامع نخواهید داشت. با ساندبار خوابیده و دو بلندگوی ایستاده صدایی روان و دلنشین در محیط خانه ایجاد کنید. دو بلندگوی طبقه را می توان به صورت جداگانه و هر کدام در گوشه اتاق قرار داد و کل خانه شما را پر از موسیقی کند. بنابراین می توان گفت که این نوار صوتی بهترین همراه برای تلویزیون شماست.

برنامه Sony/Music Center در نوار صوتی Sony HT-S

آیا می خواهید به طور کامل از موسیقی چه در خانه و چه در خارج از خانه لذت ببرید؟ برنامه Sony/Music Center همان چیزی است که منتظرش بودید. می توانید برای پخش موسیقی به دیگر دستگاه های صوتی Sony متصل شوید. برای استفاده از عملکرد این برنامه به دستگاه های صوتی سازگار با سونی نیاز داریم. با این برنامه که از گوگل پلی قابل دانلود است، می توانید موسیقی مورد علاقه خود را به صورت بی سیم از طریق فلش USB کنترل و پخش کنید.

خلاصه

امروزه با وجود امکانات پیشرفته در انواع تلویزیون ها، داشتن سیستم صوتی در کنار تلویزیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نوار صوتی سونی HT-S700RF با توان خروجی 1000 وات، خرید هر سیستم صوتی دیگری را برای شما غیر ضروری می کند. وجود بلندگوهای 5.1 کاناله با پشتیبانی از دالبی دیجیتال صدایی شفاف و جامع را ارائه می دهد. همچنین می توانید با پشتیبانی از فرمت DTS از صدای فراگیر لذت ببرید. بنابراین می توان نتیجه گرفت که ساندبار سونی HT-S700RF بهترین انتخاب برای کاربر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S700" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ساندبار سونی مدل S700"، کلیک کنید.