نقد و بررسی ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-UX570

ضبط صوت سونی همیشه با استقلال خوبی در بازار همراه بوده است. سونی بدون شک قدرتمندترین شرکت در بازار ضبط صدا در میان تمامی کاربران اعم از دانش آموزان و معلمان، روزنامه نگاران، شرکت ها و سازمان های دولتی، موسسات رادیویی و تلویزیونی خصوصی و تمامی کسانی که به دنبال ضبط صدا حرفه ای و قدرتمند با سونی رکوردر هستند دارای عملکردهای متمایزی هستند. مانند ضبط خودکار (VOR)، علامت‌گذاری پخش (تکرار AB)، جستجوی سریع (جستجوی آسان) و پوشه‌های اطلاعات. ضبط کننده صوتی جدید سونی ICD-UX570 می تواند تا 59 ساعت با کیفیت MP3 (STEREO) با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه با استفاده از 4 گیگابایت حافظه داخلی ضبط کند. علاوه بر این، می توانید حافظه دستگاه خود را با استفاده از کارت های حافظه سازگار با ضبط کننده خود که از کارت های حافظه MicroSDHC تا 32 گیگابایت پشتیبانی می کند، افزایش دهید. انتقال فایل ها به کامپیوتر بسیار سریع است. برای اتصال فوری، کافی است بخش USB (سربرگ USB) ضبط کننده ICD-UX570 را مستقیماً به پورت USB رایانه خود وصل کنید. بدون نیاز به کابل USB برای انتقال داده سونی UX570 بسیار باریک است و این ضبط کننده صدا را همراه همیشگی شما می کند. صفحه نمایش ICD-UX570 بزرگتر از بسیاری از مدل ها است و مشاهده و مدیریت فایل های ضبط شده را برای شما آسان تر می کند. در ضبط صدای UX570 فرکانس هایی که به دلیل حساسیت میکروفون از بین می رود با کمک تنظیمات خودکار فرکانس ها بهبود می یابد که با وضوح و کیفیت بالا ذخیره می شوند. می توانید از عملکرد Time Jump برای پرش استفاده کنید (10٪ از کل) قسمت مهم مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید (زمان پخش ضبط به لطف میکروفون S، می توانید منابع صوتی ضعیف مانند صدای صدا را ضبط کنید). پرندگان در دوردست، با کیفیت بالا، طبیعی و شفاف.

دستگاه های ضبط صدا بیشتر برای خبرنگاران و افرادی که در زمینه های مختلف اخبار یا مصاحبه تهیه می کنند کاربرد دارد. برای ضبط صدای جلسات و حتی مکالمات معلمان در کلاس های درس می توانید از یک ضبط صوت با کیفیت بالا استفاده کنید. از جمله ضبط کننده های صوتی که می توانید استفاده کنید، ضبط صدا سونی ICD-UX570 است.

این ضبط کننده ظاهری ساده و کلاسیک دارد. بسیار نازک ساخته شده و وزن آن بسیار کم است. ابعاد ضبط صدا سونی ICD-UX570 12.2 x 102.8 x 36.6 میلی متر و وزن آن 48 گرم است. به راحتی می توانید این ضبط صوت را حمل کرده و در مکان های مختلف قرار دهید. در این ضبط کننده صفحه کوچکی خواهید دید که اطلاعات مختلفی را نمایش می دهد. در لبه بالایی، جک خروجی صدا 3.5 میلی متری را مشاهده خواهید کرد. دکمه‌های مختلفی از جمله دکمه کنترل صدا، دکمه بازگشت و دکمه هوم، دکمه منوی تنظیمات، دکمه‌های پخش و تغییر آهنگ و دکمه ضبط در یک انتهای این ضبط قرار گرفته‌اند. این ضبط دارای محل نصب گیره نیز می باشد که با آن می توانید ضبط را به لباس ها و مکان های مختلف مانند جیب یا کمد فایل متصل کنید. این یکی از ویژگی های اصلی این محصول است.

ضبط صوت سونی ICD-UX570 مجهز به 4 گیگابایت حافظه داخلی است. فضای بسیار مناسبی برای ضبط فایل های صوتی مختلف خواهید داشت و نگران ذخیره فایل های صوتی نخواهید بود. این محصول مجهز به میکروفون داخلی می باشد. میکروفونی که می تواند صدا را با کیفیت بسیار خوب ضبط کند. صدایی که این میکروفون ضبط می کند بسیار تمیز و با نویز کمی خواهد بود. البته برای داشتن کیفیت صدای مناسب باید در محیطی قرار بگیرید که تقریباً ساکت باشد و صدای مزاحم در آن شنیده نشود. این ضبط صدا مجهز به فناوری هوشمند برای حذف صداهای مزاحم است و به همین دلیل کیفیت صداهای ضبط شده شما را راضی خواهد کرد. ضبط کننده باید به راحتی به کامپیوتر متصل شود. به همین دلیل سونی برای این محصول رابط USB قرار داده است. با این رابط USB می توانید فایل های خود را به کامپیوتر منتقل کرده و این ضبط کننده را شارژ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقد و بررسی ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-UX570" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقد و بررسی ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-UX570"، کلیک کنید.