پزشکیان: باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد

پزشکیان: باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد

رئیس‌جمهور در آئین معرفی وزیر آموزش و پرورش گفت: اصل مسأله باید از آموزش و پرورش شروع شود. باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد.

دکتر مسعود پزشکیان روز چهارشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۳ در آیین تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آنچه که به دنبال آن هستیم حق و عدالت است و بارها این را گفته ام.

پزشکیان خاطر نشان کرد: در جریان انتخابات وقتی از من می پرسیدند تو عضو کدام گروه هستی، می گفتیم آنچه بر آن ایستاده ایم، حق و عدالت است آن هم بر اساس حرف های علمی نه مفهوم عوامانه.

وی تاکید کرد: برای رسیدن به حق و عدالت لاجرم باید اصلاحات کرد چون در حال حاضر از آن فاصله داریم و این نارضایتی ها به خاطر نبود حق و عدالت است.

رییس جمهور تصریح کرد: اصل مسأله باید از آموزش و پرورش شروع شود. باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد. در بهداشت و درمان ساختار داریم و برای برخی یک جمعیتی، خانه بهداشت و مرکز بهداشت داریم و گروه هدف مخصوص به خود را دارند.

پزشکیان افزود: اکنون در بهداشت و درمان مشکل این است که اگر بتوانیم در ساختار موجود، خدمات را به همه مردم ارائه دهیم نه بر اساس پولدار و غنی، عدالت را پیاده کرده ایم.

وی گفت: حرف پزشک خانواده این است که فرد تعریف شده ای به جمعیت تعریف شده ای باید خدمات دهد و پاسخگو باشد اگر این اتفاق بیفتد یعنی در سراسر ایران هر ایرانی یک خدمت تعریف شده را باید بتواند بگیرد.

در حال تکمیل…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: باید بار دیگر سند آموزش و پرورش را بررسی کرد"، کلیک کنید.