گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه اعلام نشده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه اعلام نشده است - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر، حمیدرضا کرمی عصر جمعه در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی بر اساس تکلیف قانونی طی مدت ۵۰ روز باید انتخابات رئیس جمهور جدید برگزار می‌شد که بر اساس تلاش‌ها و هماهنگی‌های انجام شده این فرایند طی مدت ۴۰ روز این آمادگی به عمل آمد.

وی افزود: شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی با اولویت پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل شده که فضای حقیقی و مجازی توسط ناظرین به صورت شبانه روزی رصد شد.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون فرایند انتخابات بدون مشکل انجام گرفته و در فضای مجازی با توجه به انتشار مطالب کذب افرادی که ناشران این مطالب بودند توسط پلیس فتا اخطار و تذکرات لازم را دریافت کردند.

کرمی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی تاکنون گزارش نشده، خاطرنشان کرد: رؤسای ستاد انتخاباتی کاندیداها با اذعان خود هیچ تخلفات انتخاباتی نداشته و گزارشی هم از شهرهای مختلف اعلام نشده است.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا پایان فرایند انتخابات و رأی گیری فضای امنیت و آرامش در جامعه و شعب اخذ رأی وجود داشته باشد و پس از شمارش آرا نتیجه مشخص خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه اعلام نشده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارشی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه اعلام نشده است – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.