گمانه‌زنی‌ها درباره انتقام سخت حزب‌الله چه می‌گویند؟

گمانه‌زنی‌ها درباره انتقام سخت حزب‌الله چه می‌گویند؟

طبق روایت رسانه‌های لبنانی، تصمیمات گرفته شده و هرزمان که هدف از‌پیش‌تعیین‌شده ظاهر شود، انتقام خون شهید «فؤاد شکر» بدون لحظه‌ای تأخیر گرفته خواهد شد. 

گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر– عماد نجار: پس از یک سلسله اقدامات تروریستی توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل در کشور‌های مختلف و به شهادت رساندن مقامات ارشد و فرماندهان رده بالای مقاومت، جنبش‌ها و ملت‌های حامی مقاومت بطور مجدانه خواستار انتقام‌گیری از این رژیم هستند.

در این راستا، کشور‌های عضو جبهه مقاومت اعلام کردند که قصد عملیات خونخواهی و انتقام شهدای خود را دارند و حزب‌الله لبنان نیز از این دایره مستثنی نیست. 

مقامات حزب‌الله طی روز‌های گذشته در رسانه‌های لبنانی اعلام کردند برنامه‌ریزی‌ها برای انتقام شهید «فواد شکر» که روز ۹ مرداد در بیروت به شهادت رسید، انجام شده و آنها در انتظار فراهم شدن لحظه مناسب است. طبق روایت این رسانه‌ها، تصمیمات گرفته شده و هرزمان که هدف از‌پیش‌تعیین‌شده ظاهر شود، انتقام بدون لحظه‌ای تأخیر گرفته خواهد شد. 

همچنین مقامات حزب‌الله می‌گویند دشمن صهیونیستی پیام‌هایی مبنی بر خودداری از این انتقام ارسال کرده‌اند و حتی در پیام‌ها آمده است که حداقل پاسخ حزب‌الله به‌صورت نمادین و هماهنگ‌شده باشد که این درخواست‌ها از طرف مقامات ارشد جنبش رد شده و پاسخ را با وسعت و متناسب با جنایات رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

اما نکته قابل‌تأمل در مورد انتقام حزب‌الله شرایط، مکان و زمان احتمالی این پاسخ است که در ذیل تیتروار به آنها می‌پردازیم:

یک، حیفا مورد هدف قرار خواهد گرفت و جزء اهداف زیر آتش خواهد بود.
دو، هدف قرار دادن مکانی مهم در قلب تل‌آویو اعم از نظامی یا امنیتی و اطلاعاتی 
سه، هدف قرار دادن یک صهیونیست بلندپایه به جبران ترور شهید هنیه 

نکته‌ای که قصد واکاوی آن را داریم، موضوع تقدم و تأخر ورود حزب‌الله و دیگر نیرو‌های مقاومت است. می‌توان متصور بود که ابتدا حزب‌الله پاسخ مناسب را با شرایط فوق انجام می‌دهد و پس از بالا گرفتن درگیری‌ها جمهوری اسلامی ایران نیز وارد درگیری شود. 

روش دیگری که می‌توان بررسی کرد اجرای نقش فرسایشی و پیش‌قراولان خواهد بود که توسط نیرو‌های حزب‌الله صورت می‌گیرد و پس از ساقط کردن پدافند اسرائیل فضای کافی برای اجرای عملیات اصلی محیا خواهد شد. در این مرحله ایران به‌تنهایی یا ایران و حزب‌الله و یا ایران با چند کشور دیگر وارد فاز دوم عملیات خونخواهی از اسرائیل خواهند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گمانه‌زنی‌ها درباره انتقام سخت حزب‌الله چه می‌گویند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گمانه‌زنی‌ها درباره انتقام سخت حزب‌الله چه می‌گویند؟"، کلیک کنید.