1320 دانش آموز رای اولی در شهرستان مرزی خواف – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

1320 دانش آموز رای اولی در شهرستان مرزی خواف - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر، مهدی عباسپور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در مرحله پیش ثبت نام 142 نفر ثبت نام اولیه داشتند که از این تعداد 137 نفر آقا و 5 نفر خانم بودند.

فرماندار خواف بیان کرد: در مرحله دوم که باید ثبت نام خود را قطعی می کردند از 142 نفر 90 نفر ثبت نام قطعی خود را انجام دادند.

وی افزود: از 90 نفر 85 نفر آقا و 5 نفر خانم ثبت نام خود را نهایی و در هیات اجرایی حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار 54 نفر تایید صلاحیت شدند که 50 نفر آقا و 4 نفر خانم بودند.

عباسپور گفت: در ادامه در سیر صلاحیت کاندیدها نظر نهایی شورای نگهبان از تعداد 90 نفر کاندید قطعی 45 نفر صلاحیتشان تایید که تعداد 42 نفر مرد و 3 نفر خانم هستند.

فرماندار خواف در ادامه بیان کرد: ما در شهرستان 1320 دانش آموز رای اولی داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان خواف یک شهرستان تلفیقی است بیشتر از آنکه احزاب در شهرستان فعالیت داشته باشند مسبوق به سابقه است که بیشتر با نگاه مذهبی مردم کاندید مورد نظر خود را انتخاب می کردند البته این دوره با گذشت زمان و اتفاقاتی که افتاده و در سطح شهرستان رقم خورده است و همچنین انتظارات و توقعاتی که سطوح مختلف دارند برآوردها و برسی میدانی ما نشان می دهد که مردم قرار است با مطالعه کاندیدای مورد نظر را انتخاب و خیلی وابسته به جناح خاص یا مذهب خواستی نباشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "1320 دانش آموز رای اولی در شهرستان مرزی خواف – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "1320 دانش آموز رای اولی در شهرستان مرزی خواف – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.