شناسایی 2180 نیاز فناورانه شهرک های صنعتی از سوی 20 فن بازار کشور

شناسایی 2180 نیاز فناورانه شهرک های صنعتی از سوی 20 فن بازار کشور

قدم آخر/سمنان معون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از شناسایی بیش از 2180 نیاز فناورانه در شهرک های صنعتی کشور از سوی 20 فن بازار کشور خبر داد.

فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های دهه فجر سمنان، اظهار کرد: این سازمان در 2 محور نرم افزار (حمایت از صنایع کوچک) و سخت افزاری، بسترهای لازم را برای توسعه صنعتی و بهبود فضای کسب و کار در کشور فراهم می کند.

وی گفت: اکنون بیش از 59 هزار واحد صنعتی در شهرک های صنعتی دولتی و غیردولتی و مناطق ویژه با اشتغال یک میلیون و 400 نفر مشغول به فعالیت هستند. 52 هزار واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی دولتی، 5200 واحد در شهرک های غیردولتی و 2834 واحد در مناطق ویژه مستقرند.

معاون وزیر صمت از سهم 96 درصدی صنایع کوچک در شهرک های صنعتی خبر داد و اظهار کرد: حمایت و صیانت از صنایع کوچک و ارتقای تکنولوژی و فناوری صنایع مستقر شهرک ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی جزو ماموریت های اصلی سازمان است.

مقیمی بیان کرد: از طریق 20 فن بازارهای منطقه ای 2188 نیاز فناورانه شناسایی و 570 نیاز فناورانه رفع شد. در 9 ماهه امسال، 671 نیاز فناورانه رفع و علاوه بر آن 316 نیاز در واحدهای صنعتی و تولیدی کشور شناسایی شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: 6 مرکز تحقیق و توسعه در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور مستقر شده است.

وی با اشاره به فعالیت ها در راستای توانمدسازی نیروی انسانی شاغل توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، بیان کرد: بیش از 53 هزار دوره آموزشی مهارت افزایی به صورت حضوری و الکترونیکی برای شاغلان مستقر در واحدهای صنعتی در رسته های مدیران خطوط، تکنسین، کارگران و … برگزار شده است.

مقمیم با هدف بهره برداری از چند پروژه از جمله تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان (پل شهرک صنعتی) به استان سمنان سفر کرده است.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی 2180 نیاز فناورانه شهرک های صنعتی از سوی 20 فن بازار کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی 2180 نیاز فناورانه شهرک های صنعتی از سوی 20 فن بازار کشور"، کلیک کنید.