محمد توکل درگذشت – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

محمد توکل درگذشت - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار قدم آخر، محمد توکل چهره برجسته کشتی جهان و رییس اسبق فدراسیون کشتی پس از گذراندن دوره بیماری در سن 89 سالگی درگذشت. توکل نایب رییسی فدراسیون جهانی کشتی، عضویت در هیات رییسه فدراسیون جهانی کشتی و ریاست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی کشتی را در کارنامه خود داشت.

محمد توکل کشتی گیر، پزشک متخصص، ریاست پیشین فدراسیون کشتی ایران و هیات رییسه فدراسیون کشتی جهانی و نایب رییس فیلا و ریاست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی آن بود. محمد توکل متولد 1313 در قزوین بود. او در رشته پزشکی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد، وی کشتی را زیر نظر حبیب الله بلور آغاز کرده بود.

خبرگزاری قدم آخر این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش به ویژه کشتی تسلیت می گوید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محمد توکل درگذشت – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محمد توکل درگذشت – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.