هواوی سامسونگ را زمین می زند؟

هواوی سامسونگ را زمین می زند؟

به گزارش قدم آخر، براساس پیش بینی جدید شرکت مشاوران زنجیره ی تامین نمایشگر (DSCC)، سامسونگ رتبه ی اول را در بازار جهانی گوشی های هوشمند تاشدنی در سه ماهه ی اول 2024 از دست خواهد داد.

به نقل از مجله قدم آخر، سامسونگ بزرگ ترین برند گوشی های تاشدنی در سه ماهه ی چهارم سال 2024 بوده است؛ آن هم با وجود فروش کمتر از حد انتظار گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5. آنر و هواوی نیز در این سه ماهه توانستند سهمی از بازار را کسب کنند.

چهار گوشی از 10 گوشی هوشمند تاشدنی پرفروش سه ماهه ی چهارم 2023 متعلق به سامسونگ بودند. گلکسی زد فلیپ 5 پرفروش ترین گوشی تاشدنی جهان در بازه ی زمانی یادشده بود؛ درحالی که هواوی میت ایکس 4 در رتبه ی دوم قرار گرفت. گوشی آنر مجیک Vs2 و گلکسی زد فولد 5 و اوپو فایند N3 فلیپ به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم و پنجم قرار گرفتند.

انتظار می رود در سه ماهه ی اول و دوم 2024، هواوی در بازار گوشی های هوشمند تاشدنی با کمک میت X5 و هواوی پاکت 2 از سامسونگ پیشی بگیرد. احتمالاً سامسونگ در نیمه ی دوم سال بازگشت قدرتمندی خواهد داشت و می تواند دوباره پیشتاز بازار گوشی های هوشمند تاشدنی شود.

درحالی که انتظار می رود سامسونگ مدل اولترا گلکسی زد فولد 6 را عرضه کند، برخی از شرکت ها ممکن است تولید گوشی تاشدنی را در سال 2024 کنار بگذارند.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواوی سامسونگ را زمین می زند؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواوی سامسونگ را زمین می زند؟"، کلیک کنید.