گانودرما و درمان زگیل تناسلی

تاثیرات گانودرما بر زگیل تناسلی

یکی از تاثیرات قطعی قارچ گانودرما و زگیل تناسلی، در زمینه تقویت سیستم ایمنی بدن بیمار است. از روش های پیشگیری در ابتلا به انواع بیماری ها به ویژه بیماری های با منشا ویروسی، تنظیم و کنترل عملکرد سیستم ایمنی بدن است. طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای زود انزالی به این صورت است که هر روز صبح ناشتا یا شب قبل از خواب میل شود . پلی ساکاریدهای موجود در گانودرما دقیقا همان تاثیرات داروهای شیمیایی زگیل تناسلی را به صورت کاملا بیولوژیک و طبیعی ایجاد می کنند. همچنین گانودرما می تواند با تقویت اینترفرون ها به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. از طرفی گانودرما خواص ضد سرطانی دارد و می تواند از رشد سلولهای سرطانی جلوگیری کند. عصاره گانودرما با تنظیم و تقویت ماکروفاژها در بدن به طول عمر نرمال سلول ها کمک می کند.

گانودرما و درمان زگیل تناسلی

مصرف گانودرما علاوه بر کنترل و از بین بردن ویروس زگیل تناسلی در بدن، با ترمیم بافتهای جلدی به بهبود پوست در نواحی درگیر بیماری کمک می کند. روش های سوزاندن و فریز کردن شاید برای مدت کوتاهی زایده ها را از بین ببرند اما کاری برای از بین بردن ویروس ها در بدن از پیش نمی برند. به همین دلیل پس از مدتی دوباره زایده ها برمی گردند. ویروس زگیل تناسلی با مصرف قارچ گانودرما به طور کامل در بدن از بین می رود. نحوه مصرف گانودرما در بهبود زگیل تناسلی برای درمان زگیل تناسلی و گرفتن نتیجه ی بهتر باید قارچ گانودرما درکنار قارچ شیتاکه مصرف شود. توجه کنید که در 15 روز ابتدای درمان باید 1 گرم از پودر قارچ گانودرما و حدود 3 گرم از پودر قارچ شیتاکه (1 قاشق مرباخوری سرپر) مصرف شود. سپس میزان مصرف گانودرما را به 2 گرم و شیتاکه را به 5-6 گرم (1قاشق غذاخوری سرپر) برسانید.

این مقدار مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. همانطور که برای مصرف داروهای شیمیایی دوز مصرف را در ساعت خادرمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما، راه حلی امن و موثر است.  hpv یا پاپیلومای انسانی، یک بیماری ویروسی مقاربتی است که به سرعت و سادگی سرایت پیدا می کند. عامل اصلی در سرایت این بیماری، رابطه جنسی کنترل نشده است. پس از آنکه ویروس به بدن وارد شود و از سد دفاعی آن گذر کند، ضایعاتی را در ناحیه تناسلی، مقعد و یا حفره دهان ایجاد می کند. این ضایعات ظاهر متفاوتی دارند. ممکن است تخت، برجسته، خوشه ای و یا گل کلمی شکل باشند. برای تشخیص و درمان این بیماری در درجه اول باید به پزشک مراجعه کرد. اما در کنار آن می توان از محصولات طبیعی و علمی برای سرعت بخشیدن به روند درمان hpv بهره برد.

یکی از این محصولات شرکت بیز ، قهوه سوپریم برای ترک اعتیاد است که علاوه بر افزایش چشمگیر سرعت بهبودی، هزینه های درمان را نیز به شکل محسوسی کاهش می دهد. استفاده می کنید، باید در این مورد هم این موضوع رعایت شود. قارچ گانودرما : گانودرما نوعی از قارچ می باشد . این نوع قارچ حدود 4000 سال قبل در آسیای شرقی و توسط چینی ها اکتشاف شد . قارچ گانودرما به دلیل فواید دارویی و پزشکی به سرعت مشهور شد و بسیار سریع در تمامی این کره خاکی مورد توجه و استفاده مردم جهان قرار گرفت . طبق مدارک تاریخی در گذشته های دور و پس از کشف این نوع قارچ تنها پادشاهان و اشراف زادگان و افراد ثروتمند به دلیل کمیاب یا حتی نایاب بودن قارچ گانودرما توانایی استفاده از آن را داشتند . اما امروزه این نوع قارچ در اکثر کشورهای دنیا کشف شده است .

کشور ما ایران هم یکی از مکتشفان این نوع قارچ بسیار مفید به شمار می رود . شایان ذکر است؛ قارچ گانودرما دارای گونه ها و انواع مختلفی می باشد ، که بسیاری از آنها سمی و حتی کشنده اند و برخی از آنها دارای فواید بسیاری می باشند به همین دلیل توصیه می کنیم قارچ گانودرما و مشتقات آن را تنها از فروشگاه های مورد اعتماد تهیه نمایید . گانودرما از ترکیبات بسیار متنوعی ساخته شده که مهم ترین و با ارزش ترین آنها لوسیدوم می باشد . دیگر ترکیبات این نوع قارچ ژرمانیوم ارگانیک ، سوپر اکسید دیسموتاز ، پلی ساکارید ، تری ترپن و آدنوزین مونو فسفات می باشند . که هر یک از موارد گفته شده دارای فواید خاص خود می باشند . اما مهم ترین فایده آن که می توان به آن اشاره کرد اثر گانودرما برای زگیل تناسلی می باشد که دوای درد بسیاری از مردم است.

درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما کلاه برداری است. پس این متن رو با دقت بخون. ویروس پاپیلومای انسانی تناسلی (ویروس HPV) شایعترین عفونت قابل انتقال از طریق جنسی در آمریکاست. بطوری که بیش از نیمی از مردان و زنان در مقطعی از زندگی خود به آن مبتلا میشوند. طبق برآورد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها سالانه حدود 6.2 میلیون آمریکایی به این عفونت مبتلا می شوند. در کشور ما آمار مشخصی از شیوع آن وجود ندارد، در یک مطالعه شیوع  HPV 7.8  درصد بوده است، اما شیوع رفتارهای پر خطر در برخی مناطق میتواند زنگ خطری برای گسترش این بیماری در آینده باشد. اخیرا طرح کشوری بررسی شیوع ژنوتیپ ویروس پاپیلومای انسانی در 10 استان کشور در حال انجام است که هنوز نتایج آن گزارش نشده است.

تقریبا 100 درصد موارد سرطان دهانه رحم با ویروس پاپیلومای انسانی در ارتباط است. این ویروس که به آن HPV گفته می شود، شایع ترین عفونت مقاربتی است. متاسفانه اکثر بیماران آلوده به عفونت HPV، اطلاعی از بیماری خود ندارند. اگرچه مکانیسم های دقیق انتقال ویروس از فردی به فرد دیگر هنوز شناخته نشده است اما معمولاً از راه تماس جنسی به خصوص تماس تناسلی یا مقعدی منتقل می گردد. البته احتمال انتقال ویروس از راه ارتباط دهانی- تناسلی نیز امکان پذیر است. افراد مبتلا می توانند سال ها بدون علامت باشند و در این مدت، ویروس را به شریک جنسی خود منتقل کنند. امکان دارد یک فرد بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود. در اینجا می خوتوجه کنید که دوره درمان زگیل تناسلی با گانودرما حداقل 3 الی 4 ماه است و در این مدت نباید مصرف با توقف مواجه شود.

برای مصرف گانودرما می توانید از دم نوش آن استفاده کنید و یا آن را به صورت عصاره تهیه و مصرف کنید. زیرا این قارچ به دلیل طعم تلخی که دارد قابل استفاده داخل غذا نیست. اما پودر قارچ شیتاکه را می توانید به صورت مخلوط با غذاها مانند سوپ و خوراک ها استفاده کنید. زیرا قهوه موکا دکتر بیز برای ترک اعتیاد طعم مطلوبی ندارد. نکته قابل توجه این است که قهوه موکا حتی اگر به صورت دم نوش مصرف شود باید همراه با تفاله مصرف شود اما مصرف تفاله گانودرما توصیه نمی شود. به همین دلیل امکان دم کردن این دو قارچ با هم وجود ندارد و بهتر است به صورت جداگانه مصرف شود. نکته دیگر اینکه اگر مصرف گانودرما موجب ایجاد ناراحتی معده شود، توصیه می شود که دوز مصرفی روزانه به دو قسمت تقسیم شود و در دو بازه زمانی مختلف در طول روز مصرف شود.اهیم خواص قارچ ها بر سیستم ایمنی بدن و بر روی HPV را بررسی کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گانودرما و درمان زگیل تناسلی" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گانودرما و درمان زگیل تناسلی"، کلیک کنید.