آغاز مزایده فروش بیش از هزار و 300 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان

آغاز مزایده فروش بیش از هزار و ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان

قدم آخر/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده فروش بیش از یکهزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان شامگاه، 9 اردیبهشت در جمع رسانه ها اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تاکید ایشان بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت المال، مزایده فروش هزار و 366 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می شود. 

وی در ادامه افزود: علاوه بر خودروها و موتورسیکلت های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

قهرمانی تصریح کرد: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های زرون، نود، قایم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس،  پارکینگ شهرداری فین،  پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 8:30 تا 12 با مراجعه به این پارکینگ ها از جزییات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند.

وی همچنین تاکید کرد: در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم  قطعی قضایی صادر شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تاکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز مزایده فروش بیش از هزار و 300 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز مزایده فروش بیش از هزار و 300 دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه