طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است

طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت رییس جمهور کشورمان عنوان کرد: این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری قدم آخر، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور را تسلیت گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است: خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب های ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد و بدون تردید این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی یابد.

در این پیام عنوان شده است: مداومت و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال زدنی و الهام بخش همه مسیولان و متولیان کشور بوده است، از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با ایمه اطهار را مسیلت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طهرانچی: شهادت رییسی فقدانی جبران ناپذیر است"، کلیک کنید.