اوباش این محله تهران دستگیر شدند

اوباش این محله تهران دستگیر شدند

به گزارش قدم آخر؛سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محله «نعمت آباد» که اقدام به قمه کشی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

قدم آخر در خبری نوشت:وی با بیان اینکه متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم قبل از حضور ماموران پلیس از محل متواری شده بود غافل از اینکه فرار از دست قانون امکان پذیر نیست و پلیس با این مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ قاسم پور اضافه کرد: ماموران پلیس با ترفندهای نوین پلیسی موفق به موقعیت یابی متهم شدند؛ که با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه او شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر شد. این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم به اتهام درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف و تخریب خودرو، تحت تعقیب بود.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت و تخریب خودرو شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرایم احتمالی به مرجع قضایی معرفی شد.

233217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوباش این محله تهران دستگیر شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوباش این محله تهران دستگیر شدند"، کلیک کنید.