شورای حل اختلاف فرهنگیان قلعه گنج راه اندازی می شود – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

شورای حل اختلاف فرهنگیان قلعه گنج راه اندازی می شود - خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری قدم آخر، علی مهدیان فر پیش از ظهر سه شنبه در نشست با رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج، ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهان شهیدش، اظهار داشت: جامعه فرهنگیان حرمت و جایگاه والایی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت مهم آموزش و پرورش و فرهنگیان جهت نهادینه کردن صلح و سازش، افزود: قطعاً ما از ظرفیت فرهنگیان و مصلحین قرآنی و فرهنگی برای صلح و سازش، پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت جامعه استفاده خواهیم کرد.

این مقام قضایی از طرح پیشنهادی رییس آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج در خصوص راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه فرهنگیان، خبر داد.

مهدیان فر با قدردانی از زحمات فرهنگیان، تصریح کرد: این طرح که با هدف حل و فصل مسایل فرهنگیان در جهت حفظ اسرار، شان و جایگاه معلمان مطرح شده است را موثر و سنجیده می دانیم.

وی ادامه داد: راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه فرهنگیان، از طریق مرکز استان جهت حصول نتیجه مطلوب، پیگیری خواهد شد.

این مقام قضایی در ادامه آموزش و آگاهی جامعه نسبت به قوانین را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر دانست.

مهدیان فر تاکید کرد: تعامل سازنده و موثر آموزش و پرورش با دستگاه قضایی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

سید اسماعیل حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج نیز در این نشست، ضمن تبریکِ انتصاب مهدیان فر به عنوان رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج، بر تعامل و همراهی دستگاه قضا با آموزش و پرورش تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شورای حل اختلاف فرهنگیان قلعه گنج راه اندازی می شود – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شورای حل اختلاف فرهنگیان قلعه گنج راه اندازی می شود – خبرگزاری قدم آخر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.