هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود

قدم آخر/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز، هنر بزرگ امام خمینی(ره) را جاری و اجرایی کردن دین در جامعه دانست و گفت: دین باید در رفتار، عمل و نتیجه عمل مسیولان بروز و ظهور داشته باشد. 

صفر نصرالله زاده عصر یکشنبه 13 خرداد ماه در مراسم گرامی داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به شخصیت والای معمار کبیر انقلاب تاکید کرد و افزود: هر صفت نیکو و هر هنر غیر قابل توصیف را در خصوص ایشان بگوییم باز هم کم گویی کرده ایم و باید سال های سال در مورد شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) بیندیشم تا به معنویات ایشان پی ببریم.

وی به تربیت و پرورش شهدای خدمت و مدافع حرم در مکتب امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) آیه های جهاد را با سربازان و رزمندگان جان برکف خود همچون سردار سلیمانی در جامعه تفسیر کرد و همچنین امام خمینی(ره) به ما مسیر اخلاص، عمل صالح، خدمتگزاری صادق و مردمداری را نشان داد.

وی تصریح کرد: نسل کسانی که با عشق با فرامین و فرمایشات امام خمینی(ره) مانوس بوده اند و در جبهه های انقلاب حضور داشته اند به تدریج به پایان می رسد و در راستای بهره مندی از تجربیات و سوابق این افراد باید دانشگاه ها پای کار باشند.

نصرالله زاده به خدمات و رشادت های شهید جمهور اشاره کرد و افزود: شهید آیت الله رییسی با وجود خطرات با تمام وجود در راستای رضای خداوند، خدمت به مردم و کار خالصانه در میدان تلاش می کرد که عاقبت هم به شهادت نایل آمدند.

وی شهادت آیت الله آل هاشم را به منزله از دست دادن پدر جامعه دانست و گفت: ایشان با تمام اقشار و طیف های مختلف جامعه ارتباط داشتند و در این راستا نیز محبوب القلوب مردم آذربایجان بودند.

وی شهید مالک رحمتی را استاندار جوان، مجرب و تنومند عنوان کرد و افزود: متاسفانه ایشان را خیلی زود از دست دادیم.

هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود

مراسم گرامی داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف جامعه، اساتید دانشگاه، مسیولان آموزشی و دانشجویان در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد. 

پایان خبر قدم آخر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هنر بزرگ امام خمینی(ره)، جاری کردن دین در جامعه بود"، کلیک کنید.